środa, 11 maja 2016

NIVEA Protect & Care - bo dezodoranty to cos co zawsze się przyda ;)

Czyli szał testowania - kolejny dezodorant tym razem od Nivea
a wszystko za sprawą portalu Ofeminin!
Dziękuje :)


NIVEA Protect & Care

"Nowa linia NIVEA Protect & Care to połączenie 48-godzinnej ochrony antyperspirantu oraz delikatnych składników Kremu NIVEA. Skuteczność tego antyperspirantu to przede wszystkim długotrwała świeżość, która daje pełną ochronę przed potem w każdej sytuacji. To pierwszy antyperspirant, który zawiera składniki i ma przyjemny zapach kultowego Kremu NIVEA.

NIVEA Protect & Care nie zawiera w składzie alkoholu. Dzięki temu antyperspirant nie podrażnia skóry, szczególnie tak delikatnej, jak ta pod pachami.
Antyperspirant NIVEA Protect & Care to skuteczność w działaniu i kobieca pielęgnacja, której każda z nas potrzebuje.



MOJA OPINIA

 Po przetestowaniu wcześnie kilku innych dezodorantów niestety Nivea wypadł według mnie na ich tle słabo. Zapach teoretycznie ładny - lubie zapach kremu Nivea - ale przebijał sie przez perfumy co mnie drażniło- zbyt intensywny, za mało dyskretny. "pryskać" musiałam kilka razy bo dezodorant nie rozpylał sie równomiernie a po użyciu tworzył lakko dusząca mgiełkę. Po za tym w ciągu dnia dawał rade ale już przy większym wysiłku nie był skuteczny, nie wspominając już o siłowni gdzie po prostu robiło się mokro ;/

6 komentarzy:

  1. Od kiedy poczytałam o składzie kremu Nivea staram się unikać kosmetyków tej marki, mam inną ulubioną ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kocham antyperspirant garniera, a ciekawa jestem składu kosmetyków Nivea o czym pisze koleżanka wyżej:-) pozdrawiad

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ich roll-ony, najczęściej jednak stosuję Gearnierowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz, ja używam kulki Nivea i jestem rozczarowana. Niby pisze ochrona 24 godziny, a przy zwykłym spacerze jestem spocona i mokra pod pachami. Zapach kosmetyków Nivea uwielbiam, ale coś popsuła się ta marka. Recenzja testu na 6+ za szczerość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś kupiłam taki dezodorant Nivea, który miał nie zostawiać białych plam. No i zostawiał o.O To mnie zraziło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj nie pamiętam kiedy ostatni raz używałam dezodorantu w spreju. Tylko kulki się u mnie przewijają.

    OdpowiedzUsuń