poniedziałek, 16 maja 2016

Kremowa ze złotą nitką :)

Wpadłam w ciąg uzależnienia od szydełkowania chust :) 
i coś czuje, że nie prędko się to skończy :)
zwłaszcza, że w planach prezentów gwiazdkowych jest ich jeszcze kilka :).

Tym razem chustka, nie duża, do owinięcia na raz.
Robiona na schemacie kwadratu babuni
dodałam pare "wariacji" w formie półsłupków :).

Jest prościutka i szybka w wykonaniu a efekt osobiście bardzo mi się podoba .





Włóczka wpadła mi w oko w wyprzedarzowym pudle, była tylko jedna 100 gramowa
(uf, starczyła).
Jest kremowa, ze złota niteczka, która wedłu mnie dodaje tego czegoś ;).
NAZWA: YarnArt GOLD
SKŁAD: 92% Acrylic 8% Metallic Polyester

11 komentarzy:

  1. Kolejna wspaniała chusta Madziu, ja wszędzie chodzę w chuście bo u nas ziąb jak w zimie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna! I szok, że już o prezentach gwiazdkowych myślisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ja dobrze czytam??? Prezenty świąteczne Ci już w głowie??? No szybka jesteś :-)
    U mnie teraz pooperacyjnie wszystkie chysty i apaszki "w modzie" niestey muszę ranę na szyi od słońca chronić i powiem Ci że jak wcześniej kochałam wszelkie kominy i szale i chusty tak teraz jakby mam tego dosyć ;-)
    Dlatego co rusz szukam nowych :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. Chusta jest piękna:-) przesyłka dotarła w pt dziękuje, nie mam niestety laptopa myślałam ze dziś będzie, dlatego też na maila ciężko mi odp bo mnie z poczty wyrzuca. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna! Fajny wzor i ten kolor - idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda pięknie, nitka rzeczywiście jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super chusta i z nitką jest jeszcze ciekawsza.

    OdpowiedzUsuń