piątek, 8 kwietnia 2016

Turkusowe niebo do auta

Turquoise Sky

"Zapach samochodowy Car Jar z rześkiej linii zapachowej w formie zawieszki z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: morska trawa, świeża bryza oraz piżmo."




To drugi zapach do samochodu z kolekcji YC jaki miałam. Pierwszy o zapachu świeżego prania oczarował mnie całkowicie i tym samym chyba postawił wysoko poprzeczkę ;) . Niestety turkusowe niebo nie podołało i już nie wprawiło mnie w taki zachwyt. Zapach jest jakby słabszy i nie wytrzymał aż tak długo. Obecnie czuć go już tylko nikle w delikatnym powiewie. Nuty świeżości według mnie nie są aż tak świeże i chyba bardziej wybija sie piżmo. Nie jest zły ale ja osobiście juz ponownie go nie kupie.

Goodies.pl

5 komentarzy:

  1. Nowe wpadnie mi kiedyś w ręce. ten o zapachu świeżego prania, chętnie wypróbuje;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam samochodu to nie znam się na zapachach takich.

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja zawsze kupuję... zielone zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie by się pewno spodobał przez to piżmo właśnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze a ja nie mmam żadnego :(

    OdpowiedzUsuń