poniedziałek, 11 kwietnia 2016

szampon i odżywka

Znów dzięki uprzejmości portalu   Ofeminin  miałam okazje przetestowac kolejne dwa produkty. 

NIVEA

szampon i odżywka Repair & Targeted Care

"Czujesz, że twoje włosy potrzebują regeneracji? Szampon NIVEA Repair & Targeted Care i odżywka NIVEA Repair & Targeted Care to skuteczne rozwiązanie twojego problemu.
Nowy szampon NIVEA Repair & Targeted Care to produkt, który dzięki nowoczesnej technologii KERADETECT™, nie tylko pielęgnuje włosy, ale przede wszystkim precyzyjnie je regeneruje. Odpowiedzialne za to są aż trzy składniki: pantenol, płynna keratyna i aktywne cząsteczki regenerujące. Ostatni składnik to substancja naładowana dodatnio, podczas gdy uszkodzone fragmenty włosa zawsze posiadają naładowanie ujemne – to pozwala im się przyciągać i precyzyjnie trafiać cząsteczkom regenerującym w miejsca z ubytkami.

By dopełnić działanie szamponu, koniecznie użyj odżywki NIVEA Repair & Targeted Care! Nowa odżywka z linii NIVEA Repair & Targeted Care idealnie uzupełnia działanie samego szamponu. Używając odżywki zapewniasz włosom, nie tylko zdrową kondycją na zewnątrz, ale pozwalasz wnikać składnikom głęboko w jego strukturę. Warto używać odżywki dopasowanej do szamponu. Wówczas działanie obu produktów uzupełnia się, dając efekt jeszcze piękniejszych, zregenerowanych włosów na co dzień."



Po tak krótkim czasie nie mogę jeszcze w pełni stwierdzić czy szampon i odżywka faktycznie pomogły moim włosom. Co na pewno to po umyciu są gładkie, lśniące i miłe w dotyku więc jestem zadowolona i mogę na chwile obecna polecić :) . Konsystencja dobrze się pieni i rozprowadza, zapach również przypadł mi do gustu.


6 komentarzy:

  1. Ja chyba jeszcze nigdy nie miałam szamponu Nivea. Ciekawią mnie te cząsteczki regenerujące. Brzmi tajemniczo:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście nie jestem zadowolona z tej marki szamponu... czuje jakbym miała na głowie potem jedną wielką skorupę :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba też jeszcze nie miałam szamponu Nivea, ale zastanawia mnie jedno odnośnie recenzji kosmetyków, kiedy czas testowania jest wystarczający? czy wystarczy jedno opakowanie, czy należało by dokupić kolejne by opinia była obiektywna? wpadnij do mnie w wolnym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś lubiłam kosmetyki z tej serii ale przestały działać na moje włosy i już ich nie kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna recenzja, gratuluję możności testowania tych kosmetyków. Ja tej firmy używam kulki pod pachy, kremu i pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio bardzo polubiłam szampon z nivei i muszę sobie kupić pełną wersję.

    OdpowiedzUsuń