piątek, 15 kwietnia 2016

Soft Blanket


"Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: cytrusy, wanilia oraz bursztyn."


Już na pierwszy rzut oka wosk przywodzi na myśl coś miękkiego i przytulnego :) . Zapach dość szybko rozchodzi się po pomieszczeniu i pozwala na kilkukrotne palenie. Jest bardzo miły, delikatnmy choć wyraźny. Osobiście nie odróżniam tam nut wanili i bursztynu, odrobine wybijają się cytrusy - całość kompozycji jednak w pełni przypadła mi do gustu. Kojarzy mi się on ze świeżo wypranym mięciutkim kocykiem.
Trochę podobny do wosku, który już kiedyś miałam jednak ze względu na to, że i jeden i drugi bardzo mi się podoba nie przeszkadza mi to :) .

Spokojnie mogę polecić zarówno na słoneczne poranki jak i szare pochmurne dni :)


Goodies.pl

6 komentarzy:

  1. Ach, lubię takie zapachy. W ogóle jestem miłośniczką świec i wosku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miś wygląda słodko, więc i zapach pewnie piękny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakby ktoś nie był przekonany, to myślę, że ten "mięciutki kocyk" każdego skusi :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten bursztyn mnie zaciekawił:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno kupiłbym go ze względu na misia:)

    OdpowiedzUsuń