wtorek, 19 kwietnia 2016

Moonlight - wosk który zawiódł



"Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu bambusa, nut drzewnych i paczuli."


Miał być rześki, miał być drzewny i w moich marzeniach zgodnie z nazwą i obrazkiem ciut tajemniczy.
Niestety a ni w marzenia a ni w mój gust nie trafił.
Wyraziste nuty drzewne są czymś tłumione i robi się dziwny, mdławy
i ciężki do sprecyzowania zapach.
Wiem, ze nie którym dziewczynom z blogowego świata się podoba 
ale ja osobiście wypale go żeby zużyć 
bez większego zachwytu.


Goodies.pl

6 komentarzy:

  1. Nie zawsze każdemu podchodzą wszystkie zapachy. Mnie osobiście zaciekawił ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam taki! Uwielbiam ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam okazji testowania w ogólne żadnego z tych zapachów, ale będę już wiedziała aby tego nie brać

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak nazwa też kojarzyłaby mi się z czymś rześkim.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak mówisz ze duszny i ciężki to wiem ze już nie dla mnie-Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe, no mnie ta paczula tak fajnie brzmi, ale jak jest ciężki no to hmmm...lubię takie cięższe perfumy, ale to przecież wosk.

    OdpowiedzUsuń