poniedziałek, 18 kwietnia 2016

ATC - Znaki Czasu

W tym miesiącu wyjątkowo szybko przyszła mi i wena i wykonanie ATC
na wyzwanie w ArtGrupie.

Tym razem temat bardzo melancholijny, bardzo głęboki
"ZNAK CZASU"

W mojej głowie zaraz pojawiły się pajęczyny, kolory sepii, nadpalony papier "nadgryziony" czasem...
i  słowa, różne słowa.
Przypomniałam sobie o tekście który napisałam ..oj już lata temu, bo ja wiem, jakoś w pod koniec liceum albo na początku studiów. Jejku jak ten czas leci...to było z 7-8 lat temu!
I ten tekst był właśnie tez o takim przemijaniu dzieciństwa, o tym jak czas ucieka, jak się zmieniamy...

Rozdzieliłam go na dwie części także oba karneciki tworzą pewną całość i tu znowu są swoistym symbolem rozłamania, oderwania, przeciwnych kierunków - bo jeden zostanie u mnie a jeden poleci w świat.

Użyłam farbek, lakieru, kawałka bandaża, zawieszek w kształcie królika i filiżanki, popryskałam trochę złotym lakierem, użyłam perełek...
Karteczki z fragmentami lekko nadpaliłam na krawędziach.

A oto efekt :



Alicja

Dokąd tak dokąd tak
pędzisz i gnasz?
Spokojnie Alicjo -
nie zdążysz na czas.

Nie dotkniesz niczego
co zmieni Cię znów
w spokojną dziewczynkę,
co do da ci tchu .

Zegar nie stanie
nie zwróci Ci lat…




…i biały królik
zagarnie Twój świat.

Minęły już czasy
herbatek i gier,
zmarł Kapelusznik
i Królowa Kier.

Spokojnie Alicjo
nie zdążysz na czas,
więc po co tak dalej
biegniesz i gnasz.





  Następnego dnia po stworzeniu powyższych wpadł mi do głowy jeszcze jeden sposób zinterpretowania temat.
Normalnie napad weny ;)
Tym razem to krótki żywot motyla... ćmy...
która leci do ognia i się spala...






16 komentarzy:

  1. Naprawdę urocze :) te motyle śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uzyskałaś Madziu fantastyczny efekt. Jestem pod wrażeniem Twojej pomysłowości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny tekst! I oba projekty przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna interpretacja, chociaż ta druga chyba bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, a nawet zachwycające, pozdrawiam i zapraszam do siebie www.mamaszyjezosi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie szalejesz twórczo i efekty są fantastyczne,obie wersje przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie wersje ATC mi się podobają :).

    Piękny wiersz :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne, na dodatek zrobione w sposów, w jaki "dawniej" postarzało się nowe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I nie wiem, która interpretacja podoba mi się bardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Utalentowane są Twoje ręce i do tego jeszcze widać wrażliwość.

    OdpowiedzUsuń