środa, 30 marca 2016

Tarte Tatin - tarta od bólu głowy ;)


"Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: świeżo upieczona tarta z jabłkami, doprawiona szczyptą przypraw i wanilią."
Znam tylko zapach tarty ze śliwkami ;) z jabłkami nie jadłam . Ale ten zapach na pewno jest dla mnie za mocny i za mdły. Szczypta wanili okazuje sie raczej cała łyżką i niestety boli mnie od niego głowa. Nie wykluczone, że po prostu nadaje się do większych pomieszczeń, a moje małe pokoiki  mu nie sprzyjają :).

Goodies.pl

4 komentarze:

  1. Wanilia ma piękny zapach, ale tak jak piszesz - tylko w większych pomieszczeniach...

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że wszystkie zapachy muszą mieć przestrzeń,aby się mogły rozwinąć :)
    Wanilia jest mocna, ale mimo wszystko uwielbiam ją.
    Ostatnio połączyłam wanilię,zieloną herbatę i lawendę,wyszedł całkiem fajny zapach,a najważniejsze że koty go lubią :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm ciekawi mnie ten zapach, bo zestawione elementy ciekawie brzmią.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię tego typu zapachów, dla mnie są za ciężkie ;)

    OdpowiedzUsuń