czwartek, 10 marca 2016

Świerzość prania o poranku


"Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: świeże pranie, kwiaty oraz cytryna."



Jakimś dziwnym sposobem w odmętach "roboczych" zapodział się planowany post o tym zapachu :)
Zapach już dawno i bardzo szybko wypalony .
Kiedyś wspominałam o zawieszce do samochodu o tym zapachu, która bardzo mi podpasywała i tym samym skusiła na wypróbowanie wosku.
Pomysł uważam za bardzo dobry i warty powtórzenia :)
Zapach to cudowna propozycja zwłaszcza na poranek, który cudownie wita nas przyjemnym zapachem świeżo wypranych rzeczy.
Mnie ten zapach otacza miłymi, ciepłymi wspomnieniami , kojarzy się z praniem suszonym w rozgrzanym słońcem pokoju dzieciństwa.
Jest rześki, nie duszący, bardzo bardzo przyjemny.
Szczerze polecam, ja sama na pewno do niego wrócę :)

Ja swój zamówię jak zawsze na Goodies.pl

5 komentarzy:

  1. Kurcze, ciekawa jestem tego zapachu. Uwielbiam świeżo wyprane pranie. Mi też kojarzy się z dzieciństwem :) A szczególnie jak latem mama wynosiła pranie na zewnątrz...super sprawa :) Jak kiedyś będę miała okazję wypróbować ten zapach to na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiego zapachu się nie spodziewałam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie rysujesz, jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety jeszcze nie poznałam tego wosku.

    OdpowiedzUsuń