poniedziałek, 7 marca 2016

ATC - Delikatność

W zeszłym miesiącu tematem ATC w wyzwaniu ArtGrupy
była Delikatność.

Moja praca nie jest zbyt oryginalna ale nic nie poradzę,
że mi jak i wielu dziewczynom skojarzyło się z piórkiem :)
Poszłam też w dość spory minimalizm.
Na jednym jest wycinek z gazety na drugim przyklejona zawieszka.





Całość najpierw potraktowałam pastą strukturalną i fakturze "piasku"
po czym jeden prostokącik pomalowałam lekko metalicznym lakierem do paznokci
a drugi jasnym brokatem
- na żywo ślicznie się mieni.
Dodatkowo boki zawieszki przyozdobiłam kryształkami.





Jak widzicie cały temat mojej pracy zamyka się w słowie 
Nadzieja
- bo choć może być mocna, silna to wydaje mi się , 
że jest również bardzo delikatna, tak łatwo ją zniszczyć, stracić.

14 komentarzy:

  1. Piękna puenta na koniec :) a karteczki uroczo delikatne :) pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne kartki wyjątkowym stylu.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne kartki wyjątkowym stylu.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne kartki wyjątkowym stylu.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, a podsumowanie jakże prawdziwe

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektórych tylko nadzieja trzyma przy życiu...
    Piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, idealnie trafiłaś w słowo Delikatność :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Delikatne i jedyne w swoim rodzaju...tak nadzieja może być zwiewna jak piórko,ale też może być ulotna,chociaż przez większość z nas skrycie przechowywana...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, nadzieja to cudowne słowo dające ludziom przetrwać trudne chwile.

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktura wyszła Ci rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dobrze pamiętam to przepiórki mają takie pióra!? Albo i kury zeberki czy jak im tam :)

    tak czy owak minimalizm moim zdaniem jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń