wtorek, 16 lutego 2016

Pain Au Raisin - maślane ciasteczka

Pain au Raisin


"Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: nasączone koniakiem rodzynki zatopione w maślano-waniliowym cieście doprawionym odrobiną cynamonu."


Zapach jest dosyć specyficzny, najpierw wydawała mi się mdławy ale kiedy się wczułam zaczęłam wyłapywać maślaną nutę i wanilie. Jest tam tez jakaś słodycz - możliwe, że to te opisane rodzynki bo ciężko mi było przypisać ją czemuś konkretnemu. Cynamon czuje na samym końcu, bardziej w tle.
 Rozchodzi się dość szybko, wystarczy nie długa chwila palenia.
Osobiście wole wyrazistsze nuty :)

Tu można znaleźć ten i inne zapachy :)

6 komentarzy:

  1. Kurcze, ciekawa mieszanka zapachowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba ciągle miałabym ochotę na prawdziwe ciasteczka czując ten zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. oj zjadło by się maślane ciasteczko, nie wiem czy mogłabym palić taki wosk:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A już myślałam, to to przepis na tego rodzaju ciasteczka a tu zaskoczenie, bo to ciasteczkowe pachnidełko :) Inspirująco i pachnąco u Ciebie dziś, do tego bardzo specyficznie. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Spróbowałabym takiego smakowitego zapachu:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm ciekawy zestaw zapachowy

    OdpowiedzUsuń