wtorek, 23 lutego 2016

Nowa pyszna Activia :)

Dzięki uprzejmości portalu Ofeminin.pl
dostałam do spróbowania nowe jogurty Activia :)
Lubie Activie, szczególnie ta pitną więc to było dla mnie bardzo smaczne testowanie :) 



Słowem wstępu nowa propozycja od Activi 
to połączenie jogurty naturalnego z owocami.
Otwierając wieczko najpierw mamy bardzo smaczna warstewkę jogurtu, przez którą
przebijając się do dna docieramy do równie smacznych owoców :).


Połączenie jest tym fajniejsze, że kwaskowaty jogurt fajnie łączy się z lekka słodyczą owoców
- ne jest za słodko ani za mdłe.



Miałam szczęście dostać paczkę do pracy :)  akurat przed drugim śniadaniem :)
od razu zabrałyśmy się z koleżanką do degustowania :)




Do wyboru mamy 4 warianty smakowe:
- z maliną
- z truskawką
- ze śliwką
- z brzoskwinią

Moim ulubionym połączeniem smakowym  został jogurt z brzoskwinią :) 
choć pozostałym tez nie mam czego zarzucić :)

Mogę szczerze polecić :)
Mniam !





10 komentarzy:

  1. Ooo właśnie ciekawa jestem tej Activii :) ale skoro zachwalasz to w najbliższym czasie na pewno wyląduje w moim koszyku zakupowym :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię :)) wszystkie oprócz śliwkowej

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda pysznie i zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy jej nie jadłam. Muszę kiedyś się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie pokazałaś składu, zazwyczaj jogurty owocowe nie mogą się nim poszczycić, ciekawa jestem jak jest w tym przypadku.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uwielbiam wszystkie jogurty i owocowe i nie owocowe

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jadam jogurtów , bo za nimi nie przepadam. Za to moja rodzina pochłania je tonami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też się starałam , ale niestety :) może innym razem mnie wylosują :)

    No to miałyście co degustować ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie zainteresowała malina i truskawka :)

    OdpowiedzUsuń