niedziela, 14 lutego 2016

Love Box

Jakis czas temu skusiłam się na zamówienie mojego pierwszego 



 Sami o sobie pisza tak:

"MyFavouriteBox to pudełko subskrypcyjne dla osób lubiących otaczać się pięknymi i niepowtarzalnymi przedmiotami. W naszych paczkach znajdziesz głównie rękodzieło i produkty ekologiczne.
Naszą misją, obok wywoływania Twojego uśmiechu jest pokazanie, że handmade jest naprawdę wiele wart i że rzeczy tworzone ręcznie wygrywają z produkcją masową. Chcemy, by ludzie, którzy tworzą piękne i unikalne przedmioty mogli dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Wyznajemy zasadę, że rzeczy tworzone ręcznie uszczęśliwiają najbardziej, dlatego w każdym pudełku spodziewaj się rękodzieła.
Nasze pudełko każdego miesiąca otrzymuje temat, na podstawie którego kompletowane są produkty. Tym sposobem możesz zamówić boxy zgodne z porą roku, świętami czy innymi ważnymi momentami w życiu. Jeśli jesteś ciekawa, jak wyglądały nasze poprzednie boxy zapraszamy tutaj!
Praktycznie każdy uwielbia niespodzianki – my na pewno dlatego zdecydowaliśmy, że zawartość naszych boxów do dnia dostarczenia ich do Was będzie owiana tajemnicą. Czasem jednak możecie liczyć na wyjątki od reguły i małe podpowiedzi. Choć zwykle małą podpowiedzią są już tematy naszych pudełek.
Jeśli chodzi o zawartość pudełek to nie ograniczamy się do jednego rodzaju produktów. Biorąc pod uwagę, że rękodzieło to bardzo szerokie pojęcie, a w Polsce przybywa produktów ekologicznych i produkowanych w zgodzie z naturą to znajdziesz u nas różnorodne akcesoria i produkty do domu, biżuterię, artykuły papiernicze, produkty kosmetyczne i wiele innych. Możesz być pewna, że w każdym pudełku znajdziesz 5 pełnowartościowych produktów. Często dodatkową niespodzianką będą bony rabatowe i zniżki, miniatury lub próbki.
Gwarantujemy Ci, że znajdziesz w naszych paczkach piękne rzeczy stworzone przez ludzi z pasją i niebanalnymi pomysłami.
Pozwól się zaskoczyć i zrób sobie prezent! Zasługujesz na to :)

Oglądając poprzednie boxy wyglądało to naprawdę fajnie - i coś kosmetycznego i biżuteryjnego i niespodzianki. Odkrywają tylko jedną rzecz jakiej możemy się spodziewać, pozostałe 4 to tajemnica.
Wszystko jednak ma być tematycznie związane.
Pomyślałam, że zrobię sobie pocieszajke na Walentynki ;) (których swoją droga i tak nie lubię ;p ) .
Hm... czy mi się udało ? Tak sobie.
Po styczniowym boxie wiele dziewczyn było rozczarowanych, a te co zamówiły lutowy oczekiwały go z mieszanką uczuć. Będąc szczera Lutowy wypadł lepiej od Styczniowego ale na tle dużo wcześniejszych - średnio.





W środku znalazło się :

Naturalny błyszczyk do ust w czerwonym odcieniu od Felicea - z początku kolor mnie przeraził, naszczęscie po nałożeniu okazał się bardzo delikatny. Używam raczej pomadek nie błyszczyków ale powinnam go zużyć.


Sól do kąpieli - nie duży pojemniczek starczy na jakieś dwa razy, podobno zapach malin, dla mnie pachnie jak guma do żucia jednak nie jest to przykry zapach. chętnie zużyje.


Bransoletka - taaak.... sama robię takie rzeczy więc wiem, że koszt takiego maleństwa to ledwo 1zł ; żeby jeszcze sznurek był z tych lepszych a nie klasyczny woskowany lub zawieszka była srebrna to jakoś bym to zrozumiała, a tak to ot troszkę byle jaka choć nie brzydka pierdółka.


Notes dla par od Wondermarket, - no właśnie... niby fajna rzecz, użyteczna pomysłowa..ale jako pocieszający prezent dla singielki na walentynki planer z podziałem na sprawy i zapiskami "dla niej" i "dla niego" średni ;p; nikt nie wspominał, że to będzie az tak ukierunkowane na pary ... a co z samotnymi się pytam ?! ;)


Świeca zapachowa do masażu i pielęgnacji 2senses by Marta Rynkiewicz - o tym produkcie było wiadomo i szczerze ucieszył mnie bo zawsze chciałam wypróbować (jak KIEDYŚ już będę miała z kim ;p ) plusem jest to, że świece można tez używać jako "zwykłą" świeczkę , noi kto powiedział, że nie można sobie samemu nóżek czy rączek wymasować ;)



Podsumowując - zachwycona nie jestem choć nie jest tez najgorzej. 
Za jakiś czas jak temat Boxa mi podpasuje pewnie jeszcze raz zaryzykuje z nadzieją, 
 że będzie lepiej - fajnie czasami zrobić sobie taka niespodziankę.




I coś z humorem na koniec :P


11 komentarzy:

  1. Niezwykle ciekawe i piękne rzeczy tworzysz, gratuluję. Humorek na Walentego, bardzo udany :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm, nie słyszałam o takim pudełku... muszę coś więcej poczytać. Mnie osobiście to konkretne pudełko (zawartość) raczej by nie ucieszyło :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o czymś takim, ale szczerze powiedziawszy raczej się nie skuszę... przejrzałam archiwum boxów, to które otrzymałaś wygląda mizernie... idea fajna, ale szkoda, że jakość spada... Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo nawet nie wiedziałam że takie tajemnicze boxy istnieją. Widzę że wiąże się z tym i pewne ryzyko. Nie jest źle i mie jest dobrze. Może kiedyś się skuszę...na urodziny..zobaczymy. Bo jak na razie to na nogi nie powala ale nadrabia plusy jako niespodzianka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. no zobacz... ale jestem w tyle; nawet nie wiedziałam, że coś takiego jest

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie wiedziałam ze takie coś istnieje, jaka cena tego pudełka? najgorszej wypadło rękodzieło :-( . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Sprawdziłam na ich stronie koszta takiego pudełka i faktycznie cena spora w porównaniu do produktów jakie otrzymałaś. Przejrzałam poprzednie boxy i zdecydowanie były bogatsze :)
    Nie mniej uważam, ze pomysł jest na prawdę świetny i może warto jeszcze raz lub dwa zaryzykować. W końcu do trzech razy sztuka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście zawartość pudełka na kolana nie powala, ale przynajmniej masz upragnioną świecę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znałam takiego boxa i powiem Ci, że jeszcze nigdy żadnego nie zamówiłam, a byłam kuszona przez takiego z rzeczami z gier i komiksów:)

    OdpowiedzUsuń
  10. No faktycznie, średni box...

    OdpowiedzUsuń