piątek, 12 lutego 2016

ART JOURNAL - WYZWANIE Nr 1

Czyli nowa zabawa w ArtGrupieATC
co miesięczny pis do ArtJournala

"Temat:
W Twojej ulubionej książce znajdź stronę 150 i wybierz zdanie, sentencję lub kilka zdań, które Cię zainspirują i stwórz wpis, który musi zawierać wybrane zdanie. Technikę i formę zostawiam Wam do wyboru. Również sami decydujecie, do jakiego żurnalu będziecie robić swoje wpisy (stara książka, strony, zeszyty, koperty, papierowe worki lub oryginalne AJ)."

Ja specjalnie na te wyzwania stworzyłam nowy ArtJournal ze starej książeczki.
Musiałam zdecydować pomiędzy kilkoma ulubionymi książkami
postawiłam na "Jedenaście minut"
Paula Coelho.

Tak na marginesie choć nie jestem jego wielką fanką to tą niewielką książeczkę polecam każdej kobiecie.
Daje ciekawe spojrzenia na miłość, sex i kobiecość :) .
 
No dobra czas na mój wpis, niestety nie jestem z niego zadowolona, 
ale zadanie wykonane :)
 




Mój cytat to "Każdy człowiek żyje własnym pożądaniem."

 

8 komentarzy:

  1. Mrocznie tak i niepokojąco i podoba mi się:) Wybrałaś fajny cytat i ja widzę w tej pracy przekorę, śmierć, krew, złamane serce , zemstę itp. No po prostu cała historia mi przed oczami staje. Na moją wyobraźnię działa niesamowicie.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm nigdy nie czytałam żadnej książki tego autora, muszę sprawdzić w mojej ulubionej książce co będzie na 150 stronie co będzie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kompletnie nie znam się na Art Journalu, ale wygląda ciekawie. A Coelho przeczytałam kilka książek, podobały mi się. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Awesome spread! Love the lady´s silluette and the dramatic red! Brilliant!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta gazetowa postać! Całość przemawia do wyobraźni:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń