piątek, 1 stycznia 2016

Poświąteczne migawki :)


Nowy Rok ... w moim osobistym odczuciu każdy ma swój prywatny Nowy Rok w dniu swoich własnych urodzin  :) . Czyli dla mnie dzisiaj jest takie samo jak wczoraj.
Ale dal tych z Was dla których jest czyms nowym :)

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO
ORAZ MNÓSTWA KREATYWNYCH BARWNYCH I WSPANIAŁYCH POMYSŁÓW :)


A umnie dzisiaj kilka migawek poświątecznych
choinka u rodzinki


Moja koślawa murzynkowa choinka :)


W tym roku pierwszy raz galaretę robiłyśmy w małych kubeczkach :)


Dostałam tez niespodziewane życzenia :)
Dziękuje Wam dziewczyny :)
ściereczka w gwiazdki jest od Klamaji (czyżby Twoje dzieło?) :)
Karteczki od Anielique i Etoile


A tu jak fajnie zapakowana była paczuszka od Klamaji :)


I wczorajsze migawki sylwestrowe :)


 Proste rolki sushi mojej produkcji, kanapeczki z masełkiem z avokado
i makaron z łososiem i krewetkami 
oraz kiełkami rzodkiewki








15 komentarzy:

  1. Ale pięknie i smakowicie u Ciebie! Wszystkiego dobrego życzę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Choinka super, a ciasto wygląda smakowicie :).

    Oj przysmaki sylwestrowe, w ogóle nie w moim smaku :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż się głodna zrobiłam, takie smakołyki serwujesz. :)Wszystkiego dobrego Ci życzę w Nowym Roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie i smacznie! zgłodniałam:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna choineczka. Fajny pomysł z tą galaretą w kubeczkach.Muszę i ja spróbować. Szczęśliwego Nowego Roku 2016 życzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego w nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  8. wow aż się z rana bardziej głodna zrobiłam jak zobaczyłam co serwowałaś na Sylwestra :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że mnie na tego sylwestra nie zaprosiłaś, bo zjadła bym chyba tylko suchy makaron, ewentualnie z tymi kiełkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna choinka. A makaron z łososiem i krewetkami mnie zaciekawił :)
    Kanapek z avokado nigdy nie jadłam, wyglądają smacznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny nastrój :))i jedzonko pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmm sylwetrowy stół wyglądał obłędnie, zazdroszczę tych wszystkich pyszności, wszystkiego bym spróbowała! ;) a sushi na sylwka też robiłam... pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Choinka jadalna i ozdobna bardzo ładne:) Superową masz poduszkę łapkę!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Będę musiała się wziąć za galaretę, bo mam łasucha który bardzo jej wyczekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No nie, ten suto zastawiony stół!!! Ale mi zrobiłaś smaka!
    Śliczna choinka, a w zasadzie choinki :)

    OdpowiedzUsuń