niedziela, 10 stycznia 2016

Post jedzeniowy :)

Na forum sportowym SFD
jest  styczniu konkurs weekendowy polegający na dodawaniu zdjęć swoich posiłków :)
Zainspirowało mnie to i postanowiłam wziąść udział
 - dzięki temu przypomniałam sobie o omletach z płatków owsianych :)
Przekopałam internet, poznajdowalam kilka różnych przepisów aż w końcu i tak wybralam najprostrzą wersje czy li poprostu jajko + płatki :)

Pierwsza wersja została zrobiona na słodko :)
podana z owocami, serkiem wiejskim i domowym drzemikiem  ^_^
polana "sosem" w którym pływają brzoskwinie z puszki.


Na drugie śniadanko lubię płątki owsiane z jogirtem naturalnym z owocami i odrobiną kako
oraz kawusie w moim ulubionym kubku :)


A na obiad proponuje ryż parboiled z dzikim na sałacie z pomidorami plus kurczak i wszystko oprószone kiełkami :)



16 komentarzy:

  1. Przepysznie tu u ciebie. Zglodnialam od samego patrzenia ;) pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowicie :). Kubeczek świetny właśnie jestem w trakcie filcowania jegomościa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O matulu, ale mi zrobiłaś smaka! A ja jeszcze nie jadłam obiadu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie to wszystko apetyczne!!!! Super masz ten przezroczysty talerz.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko wygląda bardzo smacznie i z chęcią bym to zjadła, oprócz oczywiście połączenia dżemu z serkiem wiejskim... mi do niego pasują tylko warzywa sól i pieprz oraz kromka razowca, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. mniam właśnie zgłodniałam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie mogę, postanowiłam wieczorkiem poodwiedzać ulubione blogi i ciągle trafiam na smaczniutkie posty jedzeniowe :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wejdę już nigdy na Twojego bloga po 22!!! Po wczorajszych rewolucjach żołądkowo- jelitowych chce mi się jeść na sam widok. :) Wszystko pysznie wygląda i zapewne smakuje tak samo. :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kubek włóczykijski!!!!!! Super ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana Twoje jedzonko wyglada bardzo apetycznie, musze wyprobowac.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybieram jak najbardziej opcję obiadową :)) Patrzę patrzę i głodna jestem :)) mniam mniam
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Smakowicie u Ciebie, Twoje drugie śniadania u siebie mam jako pierwsze :) ale muszę pomyśleć nad jakąś zmianą może kasza jaglana albo właśnie omlet

    OdpowiedzUsuń
  13. Omlety wpadły mi w oko. Koniecznie muszę je zrobić na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Brzmi i wygląda bardzo smacznie.

    OdpowiedzUsuń