niedziela, 17 stycznia 2016

Post jedzeniowy 2

Dalej w temacie konkursu na SFD
Na początek sałatka warzywna z kiełkami, kurczakiem i serkiem pleśniowym


Coś dobrego na drugie śniadanie, deser lub po treningu 
koktajl bananowo avokadowy na mleko z czekoladą



Dalej omlet owsiany na słono, wielo składnikowy - kiełbasa, ser żółty, groszek, kukurydza,marchewka, a na górze pomidor i kiełki




I omleciki w wersji mini polane sosem śmietanowo koperkowym 
i  sosem pomidorowym zrobionym z pomidorów z puszki.

 


I na słodko z owocami :)



8 komentarzy:

  1. Omnomnom ta sałatka wygląda BOSKO!
    Mam pytanko co do omletów, pisałaś, że używasz tylko jajek i płatków. Mniej więcej z jakich proporcjach? I płatki owsiane muszą być błyskawiczne w tym wypadku?

    OdpowiedzUsuń
  2. Sałatka wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na takie posty to ja zawsze jestem chętna, ale z pierwszego dania wyrzuciłabym ser pleśniowy a z drugiego awokado. Napisz mi dokładnie jak robisz taki omlet na słodko, ja wczoraj zrobiłam sobie na obiad taki o którym Ci pisałam w mailu z warzywami na patelnię, był pyszny i wielki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają ciekawie, zdrowo i przede wszystkim smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ to wszystko smakowicie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja poproszę o przepis na bazę omletową :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie to wszystko musi być dobre! Aż mi ślinka cieknie na widok tych wszystkich przysmaków.

    OdpowiedzUsuń