piątek, 29 stycznia 2016

Okładka :)

W ramach ArtGrupyAtc co miesiąc 25tego
będą podawane tematy do stworzenia stron ArtJournalu .
Na ta okazje postanowiłam stworzyć osobny zeszyt, w którym te strony będę tworzyć :) .

Poniżej prezentuję okładkę :


Jako podstawa posłużyła mi stara książka, 
której okładkę pomalowałam farbą i pociapałam tuszem,
grzbiet obkleiłam koronką,
dodałam sznurek, koronkowy kwiatuszek, listek
a napis zrobiłam moim (jeszcze całkiem nowymi) literkowymi stempelkami.



Na tylnej okładce przysiadł motylek :)




13 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł, lubię takie postarzanie różnych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, wygląda jak jakaś magiczna księga :D świetny efekt uzyskałaś tym "obwiązaniem" sznurkiem!

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa okładka... ze smaczkiem

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie wygląda jak magiczna księga:-) zachwycona jestem tym delikatnym romantycznym stylem:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie Ci wyszła okładka i na pewno w środku znajdą się niesamowite prace :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zrobiłaś tą okładkę. Środek też na pewno nie będzie gorszy :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna okładka. Jestem pewna, że środek też będzie ciekawy! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń