poniedziałek, 18 stycznia 2016

Grudniowy ShinyBox

Krótka relacja z Grudniowego ShinyBoxa




W środku znalazło się pięć pełno wymiarowo produktów, specjalna edycja peelingu parę próbek, a ja zamawiałam w ofercie gdzie załapałam się na dodatkowy prezent jakim jest baza pod makijaż.



  1. SIGNAL ♦ GRATIS ♦ Pasta do zębów Expert Protection - pasta jak to pasta przyda się :) a nawet akurat obecna mi się kończy więc choć nie jest to produkt powalający przy da się na pewno
  2. NEAUTY MINERALS Cień mineralny - "Mineralne cienie do powiek to naturalne kosmetyki do makijażu, zawierają czyste pigmenty mineralne, są niezwykle wydajne i bardzo trwałe. Cienie mogą być stosowane zarówno na mokro jak i na sucho. Uniwersalna gama kolorystyczna idealnie pasująca do każdego rodzaju urody. Nadaje blasku i subtelności makijażowi. Doskonałe zarówno do pracy jak i na szaloną sylwestrową noc."
    Niestety mi trafił się złoty. Jest on ładny i delikatny, rozświetla oko ale bardziej zadowolona byłabym z czarnego, który faktycznie mogłabym używać na co dzień.
  3. OILLAN Ochronny krem wzmacniający naczynka - Krem skutecznie wzmacnia naczynka oraz chroni nadwrażliwą skórę skłonną do zaczerwienień. Trokserutyna uszczelnia naczynka krwionośne, zapobiegając ich pękaniu i jednocześnie reguluje mikrokrążenie ograniczając rumień twarzy. Olej z ogórecznika lekarskiego i skwalan z oliwek intensywnie odżywiają i zmiękczają skórę oraz odbudowują jej barierę hydrolipidową. Witamina E chroni przed niekorzystnym działaniem wolnych rodników, wspomagając naturalny system ochronny skóry. Alantoina i D-pantenol łagodzą podrażnienia i zaczerwienienia.
    Ten krem oddałam siostrze ponieważ w ogóle nie pasuje do mojej cery.
  4. VIANEK ♦ PREMIERA ♦ Krem pod oczy - Lekki krem o nietłustej konsystencji, nawilża i uelastycznia delikatną skórę wokół oczu. Połączenie właściwości ekstraktu z lnu oraz oleju z kiełków pszenicy gwarantuje wygładzenie, ukojenie i poprawę kolorytu skóry. Kosmetyk idealny do stosowania na dzień, pod makijaż, a także na noc, w formie maseczki.

    VIANEK Krem pod oczy to absolutna premiera i nowość na polskim rynku. Klientki ShinyBox mają możliwość przetestowania tego produktu jako pierwsze w Polsce!
    Krem ma leciutka konsystencje, delikatnie pachnie i na pewno przyda się zwłaszcza, ze akurat mam na wykończeniu krem pod oczy.
  5. MOKOSH ♦ EDYCJA LIMITOWANA ♦ Olejek do ciała Pomarańcza z Cynamonem - Mokosh Cosmetics jest producentem wyjątkowych kosmetyków naturalnych - genialnych w swej prostocie i ujmujących jakością surowców. To marka, która z sukcesem weszła na polski i europejski rynek i z dnia na dzień zyskuje coraz szersze grono stałych Klientów!
     
    W każdym grudniowym pudełku znalazł się Olejek z limitowanej edycji wyprodukowany przez markę MOKOSH na specjalne zamówienie ShinyBox. Kompozycja zapachowa pomarańczy z cynamonem zapewni Ci fantastyczne doznania i zapewni głęboki relaks w długie zimowe wieczory.
    Olejek pachnie bardzo fajnie pomarańczą z dużą dawką cynamonu, idealny po wieczornej kąpieli dodatkowo rozgrzea zapachem :) skóra jest po nim bardzo przyjemna.
  6. BODY BOOM ♦ EDYCJA LIMITOWANA ♦ Peeling kawowy „Cynamon” - Peeling z limitowanej edycji, dostępny tylko w ShinyBox. Stworzony z wysokiej jakości kawy i wielu naturalnych składników. Cynamon zawarty w tym produkcie poprawia mikrokrążenie i wygładza skórę, ma również działanie rozgrzewające, a przez to antycellulitowe.
    W skład peelingu wchodzą: kawa robusta, brązowy cukier, sól jeziorowa, czekolada, olejek makadamia, olejek arganowy, olejek migdałowy, witamina E.
    Lubie peelingi i zawsze jakiś mam. Zapach jest przede wszystkim intensywnie kawowy, cynamonu tam nie czuje. Fajnie peelinguje, ma konsystencje zmielonej kawy z cukrem.
  7. BIOLIQ ♦ GRATIS ♦ Zestaw próbek produktów do pielęgnacji. - Bioliq to innowacyjna marka dermokosmetyków przeznaczona do codziennej pielęgnacji, koncentrująca się na zaspokajaniu indywidualnych potrzeb skóry kobiet w każdym wieku. Wyjątkowa receptura marki Bioliq opiera się na naturalnych substancjach czynnych, otrzymywanych w wyniku ekstrakcji pozwalającej na skuteczne zachowanie ich unikanych właściwości.

    W każdym grudniowym pudełku ShinyBox znalazł się zestaw 5 próbek produktów do pielęgnacji marki BIOLIQ.

    Próbki jeszcze czekają na wypróbowanie. Osobiście nie jestem ich miłośniczką, wiele się umnie marnuje.

3 komentarze:

  1. niestety... mało używam kosmetyków chociaż lubię je mieć... tak jak większość kobiet;
    na cellulit to w sam raz dla mnie... hihi

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa kremu pod oczy, jeszcze nie znalazłam takiego, który by mi pomógł. Daj znać jak przetestujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten krem na naczynka mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń