czwartek, 28 stycznia 2016

Chipsy z buraków czyli rzecz o przekąskach i nie tylko :)












7 komentarzy:

  1. Patrząc na Twoje posiłki muszę Ci powiedzieć, że mamy całkiem odmienne smaki :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Te chipsy buraczane wyglądają... średnio... ale i tak bym spróbowała, bo nigdy takich nie jadłam :P
    za to to śniadanko z jajkami i szpinakiem - oj jadłabym! Musiało być pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  3. oj jadłabym , gdyby ktoś mi takie pyszności podawał

    OdpowiedzUsuń
  4. smacznie i zdrowo u Ciebie :) buraków suszonych nigdy nie jadłam, jedynie w wakacje zrobiłam świeży sok z jabłkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj nie, prawdziwych chipsów sobie nie odmówię, moja jedyna słabość ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie pyszności. Burakowe czipsy mnie zaciekawiły:))

    OdpowiedzUsuń