piątek, 25 grudnia 2015

Wymianka Bożo Narodzeniowa

Dzisiaj pokaże co poleciało i przyleciało w ramach wymianki u Ani

Ja swoją paczuszkę wysyłałam do Iwonki
wspomniała, że mogłabym zrobić herbaciarkę w brązach


do której dołożyłam herbatki




Oprócz tego dołożyłam dwa świąteczne świeczniki, bombki i coś słodkiego


i pachnącego :) oraz kilka przydasi :) i błyszczącą gwiazdkę :)


Ja dostałam paczuszkę od Sylwii
takie tajemnicze paczuszki z dopiskiem by otworzyć po kolacji wigilijnej:)


Ponieważ dzisiaj musiałam być 12 godzin w pracy postanowiłam umilić to sobie trochę i otwarcie paczuszek zostawiłam na aż do rana :)
Sylwia wczytała się w moją metryczkę wymiankową tak dokładnie, że bardziej się nie dało! Naprawdę paczuszkę tworzyła kierując się dokładnie tym co lubię! :)

- rower (obrazek)
- przydasie w tym włóczka
- zamiast słodyczy zaś musli i batonik również z płatkami owsianymi :)
- biżuteria


Dziękuje ! Bardzo miło było zobaczyć, że wzięłaś naprawdę pod uwagę to co napisałam o słodyczach ;)

Teraz już kładę się spać trochę zmęczona tym prze świątecznym czasem ( od 22 do 24 włącznie nie włączałam nawet laptopa ! ).
Jutro mam w końcu wolne, takie prawdziwe wolne i mam nadzieje przy spokojnej porannej kawie w końcu pozaglądać do Was :)

Spokojnych Świąt !

6 komentarzy:

  1. Super, odpocznij troszkę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne paczki. Udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udana wymianka;-)życzę miłego odpoczynku;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się że paczuszka Ci się podobała :) Odpoczywaj i regeneruj się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prezenty i Ty posłałaś i Ty dostałaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka klimatyczna herbaciarka i dostałaś świetne upominki:)

    OdpowiedzUsuń