środa, 2 grudnia 2015

Rainwashed Berry - cierpka słodycz

 "Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Simply Home. Wyczuwalne aromaty: leśne jagody."

"Letnie owoce sezonowe mają to do siebie, że są pyszne, aromatyczne i... sezonowe! Na szczęście teraz, dzięki nowej linii zapachów od Yankee Candle, możemy cieszyć się ich towarzystwem przez 365 dni w roku! W wosku Rainwashed Berry uchwycono wszystkie smaki leśnych owoców. Znajdziemy tu potężną porcję jagód, kilka borówek i wiśni, kiść czarnej porzeczki i odrobinę soczystego agrestu. Dzięki idealnie dobranym proporcjom tak przygotowany koktajl nie jest ani przesadnie słodki, ani nad wyraz cierpki. Jest za to doskonale letni, fantastycznie pobudzający i – tak jak smoothie z leśnych owoców – nigdy niewychodzący z mody!"


Wosk przyciągnął mnie swoim opisem - mieszanka leśnych owoców, pomyślałam pychotka. Przez folie zapach był w porządku więc nadszedł czas na wypróbowanie go w kominku. Po rozgrzaniu zapach zaczął rozchodzić się wolno i... niestety nie zbyt daleko :( . Niestety bo sam w sobie był bardzo ciekawy. Nie był mdły, mieszał w sobie słodycz i cierpkość. Nie znając opisu ciężko by mi było dopasować zapach do owoców, jednak znając go faktycznie poszczególne nuty można przypisać do porzeczki i agrestu - cierpkość; oraz jagód i wiśni - słodycz.
Gdyby tak był tylko bardziej intensywny! :)

Woski kupuje na Goodies




5 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie zapachy, dlatego ciągle kupuję świeczki zapachowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. To rzeczywiście pięknie pachnie, ja kupiłam sobie ostatnio świeczkę, drzewo sandałowe, bardzo mi się podobała, ale tez zapach był zbyt słaby ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że taki mało polotny.
    Nie mniej tego zapachu też nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba się skuszę na wosk,jeszcze nie testowałam takich aromatów,cóż wolę olejki zapachowe,bo sama sobie mogę skomponować zapach dla siebie :),ale może warto spróbować,po takiej zachęcie :)

    OdpowiedzUsuń