niedziela, 20 grudnia 2015

Ostatnie paczuszki mojej Wymianki Urodzinowej

Ostatnia i przedostatnia paczuszka wymiankowa :) czyli Listopad Etoile oraz Grudzień Agnieszki :)

Do Agnieszki poleciały oprócz słodkości i herbatki
kolczyki, podkładki oraz z nastawianiem świątecznym już dwie bombeczki i szydełkowa skarpetka :)





Daria dostała dodatkowo książkę, kolczyki o których kiedyś wspominała, świeczniki i próbkę jabłkowej nalewki.

Mam nadzieje, że dziewczyny były zadowolone i zastanawiam się nad przyszło roczną (tym razem już z uwzględnieniem 12 miesięcy) wymianką ?

8 komentarzy:

  1. To ja już sobie zaklepuje listopad;-) dziękuje ślicznie za prezenty;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jedne kolczyki były te kolce jestem w nich zakochana;-)

      Usuń
  2. ładna wymianeczka !
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No prosze jakie wspaniałości :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super paka!!

    Chętnie napisałabym się na całoroczną wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym roku planuję się zapisać na całoroczną wymiankę, więc jak dla mnie byłoby świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń