czwartek, 17 grudnia 2015

Lakier zwiększający objętość Biosilk – Volumizing Therapy hair spray strong hold


Za sprawa redakcji TrustedCosmetics otrzymałam do przetestowania
lakier do włosów marki BIOSILK.


Informacja od producenta:

lakier zwiększający objętość Biosilk – Volumizing Therapy hair spray strong hold. Połączenie odpowiednich składników sprawia, że zwiększa objętość i siłę włosów, białka jedwabiu nadają im blask. Utrwalający fryzurę lakier do włosów zachowuje kształt fryzury przez cały dzień. Filtry UV chronią włosy przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych. Pojemność: 360 gram.


OPINIA MOJA :)

Moje włosy są niesforne i niestety dość płaskie. Teraz przy zapuszczaniu co chwila dostaje białej gorączki z powodu ich nie układania się lub też oklapnięcia fryzury już po paru minutach.
Także lakieru używam. Używałam już kilku marek i jest kilka rzeczy na które przede wszystkim zwracam uwagę :

- zapach lakieru 
- utrwalenie fryzury
- sklejanie włosów
- jak długo się "trzyma"

Zazwyczaj obstawiam Nivee - różne rodzaje. Biosilk Na tle tej firmy jak i innych wypadł 
całkiem dobrze :

- zapach jest przyjemny, nie dusi, nie zostaje na włosach za długo ( ja osobiście nie lubię pachnieć lakierem do włosów ;) )
- fryzura ładnie utrwalona (wystarczy nie wielka ilość lakieru,a mam doświadczenie z takimi gdzie trzeba było pryskać i pryskać...)
- włosy nie są "chamsko" sklejone" i w miarę łatwo idzie je rozczesać wieczorem
- utrzymuje fryzurę przez cały dzień ( niestraszne są mu czapki, nauszniki czy jesienno zimowe wiatry :) )
- włosy są lśniące, nie klapnięte, mogłabym się pokusić o stwierdzenie, ze faktycznie jest efekt zwiększonej objętości (choć nie wiem na ile to fakt a na ile działanie sugestii ;) )



PODSUMOWUJĄC:

Jeśli będę miała do wyboru ten lakier jest duże prawdopodobieństwo, że się na niego zdecyduje :)

4 komentarze:

  1. Moje włosy też mocno oklapnięte. teraz nie zwracam na to uwagi bo pod czapką i tak niewiele widać.
    A skóra głowy na hasło lakier lub inny specyfik reaguje dość mocno na nie. Nie stosuje żadnych ulepszaczy oprócz suszarki i szczotki bo zadrapałabym sie na śmierć

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie używam lakierów do włosów. Zawsze spinam je gumką w kitkę i tak chodzę cały dzień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię lakierów, zlepiają włosy i nie radzą sobie z moimi włosami, za to cenię sobie suchy szampon Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo rzadko używam lakierów do włosów, ale jak coś to najważniejsze dla mnie jest żeby właśnie nie sklejał włosów.

    OdpowiedzUsuń