czwartek, 3 grudnia 2015

Komplecik dla babci

Dalsza część zamówień na prezent :) tym razem zostało mi zlecone zrobienie kompletu dla babci , serwetka została mi dostarczona.
A poniżej rezultaty :)







Postaram się w weekend nadrobić zaległości u Was bo dzisiaj padam już po 13,5 godzinach pracy. A w sumie to dwóch bo zjednej pognałam (4km rowerem) do drugiej i tu apel :P

Apeluje! Bądźcie wyrozumiali dla aniołków sprzedających opłatki albowiem chodzenie 5 godzin, uśmiechanie się do ludzi i bycie miłym,uroczym i uprzejmym jednocześnie (dalej przez te 5 godzin) to wyższy lvl w grze o przetrwanie!  

I mówię to bo jestem świeżo po tej robocie ;)
nie gniewajcie się na aniołki jak Wam zaproponują 10 raz opatek bo po tylu godzinach, przy takiej ilości ludzi po prostu człowiek już nie kojarzy :)
Pamiętajcie, że te aniołki nie raz pracują w kilku miejscach i w cale nie mają łatwej roboty ;).

P.S. Małgosiu dziękuje za prezent! Dotarł , pochwale się na dniach :) Jesteś wielka !

12 komentarzy:

  1. Oj tak to życzę Ci jak najcieplejszych dni, a bynajmniej bezwietrznych!!!

    A komplet jest cudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super komplecik ;) Będę pamiętała jak janioła takowego spotkam , że co złego to nie on hihi;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplecik piekny. Pudełko zachwycajace. Co do pracy czytam ze ciezko. Ale byc aniolkiem juz dzis to naprawde cos. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny komplecik :). No jak patrzę na te aniołki w centrach handlowych to szczerze współczuje im roboty :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje zdjęcie ,to na samej górze;)
    Jak tu wchodzę,to czuję się tak jakbyś mnie witała;))
    A co do kompleciku to miło na niego popatrzeć,bo po pierwsze ślicznie wygląda,a po drugie nie jest w temacie świątecznym;)
    Co do aniołków,to masz rację.Szkoda,że ludzie nie starają się zrozumieć tej drugiej osoby.To nie jest łatwa praca,a nam czasami byłoby potrzebne wejść w skórę innego człowieka,żeby zrozumieć .
    Pozdrówki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny komplecik powstał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo radosny prezent,myślę że babcia będzie zadowolona,czuje się taką świeżość,no i wykonanie jest perfekcyjne.
    Wiesz nie zazdroszczę Tobie tej pracy,chociaż aniołki są słodkie,nawet te chodzące w centrach handlowych,ale ludzie nie zawsze są dla nich mili.Życzę dużo samozaparcia i spokoju wewnętrznego :))) oraz samych pogodnych ludzi na swojej drodze .
    Magdaleno cieszę się, że dotarł na czas i podoba się :)))
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny komplet! Bardzo podoba mi się szkatułka :) super, że masz tyle zamówień!
    Co do pracy jako aniołek, to jestem w stanie domyślić się, o czym mówisz... nie raz stałam jako hostessa po 8h a nawet więcej, strasznie męczące... no i właśnie - trzeba być miłym cały czas... :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałości... i te wykończenie chustecznika koronką...

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze aniołku będę wyrozumiała :). Komplecik uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczęśliwi ci co mają przyjemną pracę, mało takich niestety ;) Zestaw bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł z tą serwetką w chusteczniku i obie rzeczy piękne. Ehh, ja tam zawsze jestem wyrozumiała i irytuje mnie jedynie chamstwo.

    OdpowiedzUsuń