wtorek, 22 grudnia 2015

Jelonkowy zestaw

Ostatnio chyba same zestawy tworzę ;)
Jakiś czas temu pokazywałam Wam próbne pudełeczko z jelonkiem. A dziś już gotowy zestaw, na który składa się :

-  sporych rozmiarów skrzynka
dodatkowo ozdobiłam ja przyklejanymi perełkami oraz (obrazek) obramowałam mas strurkturalna"sztuczny śnieg" i delikatnie wymaziałam jeszcze brokatem w kleju (czego nie widac na zdjęciu ,a na żywo jest bardzo delikatnym efektem



Tu rzut oka na całość zestawu oraz butelkę- wazon (z nią miałam mnóstwo problemu i cóż, wyszła jak wyszła :P )


- i ostatnia część czyli chustecznik :)
również dodatkiem są perełki i masa strukturalna




Mam nadzieje, że zamawiającej spodobają się bo odbierze je dopiero przed świętami.

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzę Ci nadziei, własnego skrawka nieba, zadumy nad płomieniem świecy, filiżanki dobrej, pachnącej kawy, piękna poezji, muzyki, pogodnych świąt zimowych, odpoczynku, zwolnienia oddechu, nabrania dystansu do tego, co wokół, chwil roziskrzonych kolędą, śmiechem i wspomnieniami* *

      Usuń
  2. Na pewno się spodoba. ja w decou zrobiłam kiedyś kilka podkladek, deseczki, tacki ale wszystko odlazilo więc już piec to dawno zjedl jedna rzecz która w miarę dobrze wyszła to była właśnie butelka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny zestaw, ktoś ale był grzeczny w tym roku że taki prezent mu się trafi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace :) Delikatne i gustowne :)

    Życzę też Świąt beztroskich i radosnych, ciut śniegu, trochę mrozu. Pełnego prezentów Mikołaja powozu, a przy tym dużo zdrowia i by po sylwestrze nie bolała głowa :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wszystko wyszło;) świetny zestaw;)
    Pozdrawiam ciepło i magicznych świąt Ci życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niechaj te niepowtarzalne święta obfitują w radość, szczęście, życzliwość i wzajemne zrozumienie.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestawik, pozdrawiam bardzo świątecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Skrzyneczka podoba mi się najbardziej!!! :)

    OdpowiedzUsuń