poniedziałek, 28 grudnia 2015

I love BMW

Jeszcze jedna ze skrzyneczek zamówionych na prezent :)
z tego co wiem obdarowana zadowolona :)




Chyba łapie mnie jakaś po świąteczna i przed Sylwestrowa chandra :(. Może to przez ta pogodę - niby zima a wiosna, ale nie wiosna bo szaro...może dlatego, że czas leci co roku coraz szybciej... sama nie wiem. Chwilowo w mojej głowie jest tylko "przetrwać Sylwestra" i będzie znów z górki. jak co roku...A może czasami po prostu na chwile przestaje być silną, radząca sobie singielką i staje się na moment zwyczajną, malutką samotna kobietą?

Wspomożecie jakimiś motywującymi cytatami ? :)

12 komentarzy:

  1. Oj motywujacych cytatów za dużo nie znam;-) ale może winko i czekoladka by pomogły?

    OdpowiedzUsuń
  2. cytatów u mnie brak:) ale pudełeczko łał jakie czysciutkie snieżna biel

    OdpowiedzUsuń
  3. zwal wszystko na pogodę bo jest jednym słowem szare !!! Nie tak miało być !! Uszy do góry, po burzy zawsze wychodzi słońce :) pozdrawiam i szczęśliwego Nowego Roku. :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale czadowa skrzyneczka!!! Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna skrzyneczka :). Co do cytatu dziś trafiłam na taki, bardzo mi się podoba :)
    ""Istnieją tylko dwa dni w roku w których nic nie może być zrobione. Jeden nazywamy wczoraj, a drugi jutro. Dzisiaj jest właściwy dzień aby kochać, wierzyć i w pełni żyć."
    Dalai Lama

    OdpowiedzUsuń
  6. Och też czekam już Sylwestra i Nowego Roku, żeby było z górki. Grudzień mnie wykańcza. Trzymaj się- już zostało tylko kilka dni. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniała dodać, że świetna skrzyneczka. :)))

      Usuń
  7. Fajna skrzyneczka :) Mam podobne podejście jak Ty... oby przetrwać Sylwestra i będzie z górki... ja rzucam się w wir prac wszelakich :)

    Co do cytatu, bardzo proszę:
    "Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał." Zig Ziglar

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. oo ale świetne pudełeczko, mój mąż jest fanem BMW

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudełko śliczne, a cytatów nie mam, ale wysyłam Ci pozytywną energię:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam żadnego cytatu, ale wiem że czasem warto z twardej i silnej singielki stać się słabą i bezbronną kobietką.
    Też lubię BMW dlatego mam fiata cinquecento, moje kochane BMW :)

    OdpowiedzUsuń