sobota, 26 grudnia 2015

Czekoladki Mieszko i Świąteczna niespodzianka od Ofeminin

Ofeminin przed świętami zrobili mi podwójna niespodziankę :)
Najpierw niespodziewanie do degustacji dostałam słodkości od firmy Mieszko :


Nie przepadam za bombonierkami jednak czekoladki magnifique wypadają całkiem dobrze. Są smaczne, w pudełeczku znajdujemy kilka propozycji smakowych . Wizualnie zarówno opakowanie jak i same czekoladki prezentują się elegancko co sprawia , że będą dobrym upominkiem również dla mężczyzny czy też niezobowiązującą formą podziękowania za coś dla osoby z którą mamy dalsze stosunki.





A potem tuż przed samą Wigilią dotarła tajemnicza przesyłka, która zawierała krem i serum od L'real ( używałam ich i własnie mi się skończyły ) oraz lakier do paznokci :)



Dziękuje :)

6 komentarzy:

  1. Zazdroszczę takich niespodzianek :))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne, praktyczne niespodzianki... coś dla ciała i chyba duszy ? hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodko i upiększająco:) Udane niespodzianki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super niespodzianki. Ja uwielbiam czekoladki chociaż powinnam się od nich wystrzegać :)

    OdpowiedzUsuń