poniedziałek, 7 grudnia 2015

Co roczna wymianka Mikołajowa :)

To już niemal, że tradycja, coś bez czego świąt by nie było ! ;)
Czyli co roczna wymianka Mikołajowa u Edytki z Kubkiem Kawy :)

Od początku (czyli 3 raz) biorę w niej udział, czekam na nią z niecierpliwością cały rok :)
W "liście" do Mikołaja piszemy 12 rzeczy, które nam się marzą i nasz Mikołaj wybiera z nich minimum dwie ale może też więcej.
I w drugą stronę - my w roli Mikołaja otrzymujemy również taki list i pod niego pakujemy Mikołajkową przesyłek. Pakujemy stosownie jak prezent, wysyłamy.
Potem pozostaje czekać już tylko na 6.12. :)

Ja wysyłałam do Inki
która poprosiła min.o  (wspominając wcześniej że lubię pachnące rzeczy i kolor blue) :

- Zamotek
- Podkładki z transferem np. z łapaczem snów
- Ponownie zamotek ;)
- Pachnące świeczki
- Słodycze
- Herbatki

 Dołożyłam szydełkową skarpetkę ;p idealną do schowania np. cukierków na choinkę :)
oraz "kwitnącą" kuleczkę herbaty :)

Bliższe spojrzenie na podkładki


Ponieważ nie wiedziałam o który zamotek dokładnie chodzi, a był on wspomniany więcej razy, zrobiłam w dwóch wersjach :)
Ten z guziczkiem można regulować w "motaniu" bo guziczek się rozpina :)


Mam nadzieje, ze Mikołaj przyniósł trochę radości i ciepła !

Do mnie przyleciała paczuszka od Ani
a w niej to o co prosiłam :)

- coś praktycznego
- zakładki do książki
- świeczki pachnące
- krem do rąk
- kinder niespodzianka
- inne różności
a wszystko obsypane piórkami ^_^


Dziękuje :)
(więcej zdjęć u Ani :) )

18 komentarzy:

  1. Bardzo fajna zabawa, ja niestety nie dałam rady, a nie chciałam nikomu sprawić przykrości. Może za rok się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne te podkladki :-) zabawa fantastyczna, pamietam, jak w szkole losowalismy sobie komu kupujemy prezent i pozniej je sobie wreczalismy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne prezenty :) Też lubię tą wymiankę. Od początku biorę w niej udział.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba pomysł na pisanie listu do świętego Mikołaja :) ja brałam udział w tej wymiance rok albo dwa lata temu... w tym roku ciężko u mnie z czasem, więc się nie zgłosiłam. A z tego co patrzę po zdjęciach, to mam czego żałować :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna wymianka. Mikołaje wiedzą co przynieść, aby sprawić radość. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, brałaś udział we wspaniałej wymiance.

    OdpowiedzUsuń
  7. Magdaleno,a możemy zmienić/wykasować me nazwisko z posta?
    Możesz tam wpisać "chwilotrwaj" lub Anka/Ania/...

    OdpowiedzUsuń
  8. Super :D wspaniale prezenty sobie zrobiłyście :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wymianka, a prezenty świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo udana wymianka, prezenty cudne... ale co to kwitnąca kulka kawy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To herbatka! taka czarodziejska ;)

      Usuń
  11. Przyjemnie, i to bardzo! Pasują mi jak ulał Twoje zamotki, bez nich nie ruszam się z domu :) Podkładki na razie cieszą oczy, żal używać (jeszcze nabierają mocy) i cała paczka przyniosła oczekiwaną radość, nic a nic się nie zawiodłam. Bardzo mocno ściskam Cię i życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń