sobota, 7 listopada 2015

Piękna i bestia ... - uwaga +18 ;)

Kiedy zobaczyłam tą grafikę nie mogłam nie kupić papieru do decoupage na której była!
Znajdowały się tam jeszcze 3 inny obrazki w podobnym klimacie.
Dzisiaj jednak to :)


Pudełko jest proste i jedyna ozdobą jest biała koronka.
Takie mi się najbardziej podobało, bez udziwnień,
zbędnych dodatków.


Wyobrażam je sobie na toaletce ... :)


Jest dość sporych rozmiarów - można wiec wrzucić tam wiele różności :)



Zgłaszam je na wyzwanie Kwiatu Dolnośląskiego

,,Nic nie trwa wiecznie"

(nie moge wstawić grafiki ;/ )

Moja interpretacja mówi o przemijającym pięknie ;)
O pielęgnowaniu urody, kobiecości,
która i tak od nas odejdzie.
I zostaną wspomnienia...
... fotografie...
...i może ta w pół zużyta, czerwona szminka w szufladzie...

14 komentarzy:

  1. Śliczna praca, powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udana szkatułka:) Oj tam Kochana, jak to odejdzie od nas kobiecość? Można mieć 90 lat i być pięknym:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna szkatułka, choć myślę, że kobiecość, niezależnie od wieku, nigdy od nas nie odejdzie... tak jak napisała ToTylkoJa, można być piękną kobietą nawet mając 90 lat :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna praca. Podoba mi się ta prostota...

    OdpowiedzUsuń
  5. proste jest piękne !!! naprawdę fajny motyw...
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, tak jak piszesz - bez udziwnień :)
    kobiecość raczej od nas nie odejdzie, bo na to składa się z byt wiele czynników... najwyżej uroda może zostać przytłumiona przez czas. Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne i nie potrzebuje ozdób , jest cudna samo w sobie

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW zjawiskowy motyw!!! Bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. rzeczywiście grafika świetna! i szkatułka też piękna wyszła...

    OdpowiedzUsuń
  10. Nostalgicznie... ale praca piękna :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego :)

    OdpowiedzUsuń