niedziela, 29 listopada 2015

pianki nad ogniskiem


"Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: opiekane pianki."


Uwaga - uzależnia! :)
Z tym woskiem miałam już kiedyś przyjemność - moja siostra go zamówiła. Mając w pamięci miłe wrażenia w końcu i ja się skusiłam :) i namawiam również Was! Bo to pyszna, słodka ale nie mdła, rozgrzewająca pokusa! Nie mam pojęcia czy tak pachną opiekane pianki ale wiem co na pewno tak pachnie... gorące kakao ^_^. Także każdemu kto miłe wspomnienia z dzieciństwa serdecznie polecam :).


SKLEP a którym kupuje :)

3 komentarze:

  1. Mam ten wosk też mi się bardzo podoba jego zapach :D Pachnie tak słodko a jednocześnie nie mdląco :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze ten liść bardziej przyciąga niż wosk :)

    OdpowiedzUsuń