czwartek, 5 listopada 2015

Mroczny wosk - witches brew

Wosk z limitowanej Halloweenowej serii zapachowej Yankee Candle o zapachy egzotycznych owoców paczuli.



Kiedy go zobaczyłam nie mogłam się nie skusić ;) tak prawdziwie mroczny wosk! :P Nie dość, że czarny to jeszcze taki obrazek tez wiejący grozą ;).
No dobra to wizualnie, a co z samym zapachem? Hm... na myśl przychodzi mi tylko jedno stwierdzenie "dziwny". Jakby trochę ostry, niby nie intensywny ale dość wyrazisty... Z samego początku mi nie podszedł później się z nim oswoiłam i na pewno wypale wosk do końca. Jednak czy ponownie bym zakupiła? Nie wiem. Ale wiem już jak moga pachnieć owoce paczuli ;)
Na pewno wprowadza intrygujący nastrój.


Woski jak zawsze TU :)

4 komentarze:

  1. tego nie mialam, ale w sumie nie wiem czy bym sie skusila :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaintrygowałaś mnie tym zapachem, nie znam , ale kto wie może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hihi, niezły na Halloween albo na wieczorek grozy:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupiłam AmberMoon. W foli zapach nie za bardzo, ale jak go odpaliłam to zupełnie inny zapach i nawet mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń