piątek, 13 listopada 2015

Iść swoją drogą

Taki tam prosty wpis z drobna refleksją



10 komentarzy:

  1. Mega pozytywny i indywidualny wpis :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje wpisysą piękne i niepowtarzalne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj słuchałam zespołu Raz Dwa Trzy i ich wersji piosenki "Idź swoja drogą"... Zaglądam na Twój blog a tu post "Iść swoją drogą" - czy to jakiś znak??? Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezłe szpile :)
    Świetny rysunek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się bardzo pomysł i wykonanie:) Pięęękne te nogi idą własną drogą!
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana wpadam z reklamą. Nie wiem czy widziałaś nowy katalog z oriflame nr 16, ale jest tam ten błyszczyk co podbił Ci serce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te kobiece grafiki na pudełkach są bardzo gorrrące. Myśle, że jakbyś obdarowała takim pudełkiem jakiegoś faceta, to z chęcia trzymałby tam swoje klucze, lub śrubokręty. ;-)
    Może i ja kiedyć się wezmę za Art Journal, jak na razie podziwiam innych, bo mnie brak na to pomysłu. Gratuluje inwencji twórczej.
    Dziękuję za zabawe u mnie. Zobaczymy komu dopisze szczęście.
    Pozdrawiam!
    Gosia

    OdpowiedzUsuń