piątek, 20 listopada 2015

ATC- kto da rade jak nie ja

Kolejny ATCiak :)
tym razem w ArtGrupieATC tematem jest dość przewrotne hasło
"Kura domowa czy feministka"

Ja do tematu podeszłam w poniższy sposób
czyli kobieta jako osobowość złożona :P zarówno aniołek jak diabełek
plus moje życiowe hasło
"kto da rade jak nie ja"
:)


Na zdjęciach (jak zwykle -.-" ) nie widać ale praca jest lekko miejscami uwypuklona i przyozdobiona brokatem. Użyłam tez pierwszy raz mojego świeżego nabytku - pieczątek literek (nareszcie mam cały alfabet :) )



19 komentarzy:

  1. Fajnie podejście do tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki aniołko-diabełek to cała ja;))Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne:) która kobieta nie jest diabłem;-) pytania tylko co to atc;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne :) Każda kobieta ma w sobie i coś z aniołka i z diabełka :) Dziękuję za udział w moim Candy i życzę powodzenia podczas losowania :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo trafne podejście do tematu. Jak najbardziej się zgadzam, że jesteśmy złożone, że ho ho:))
    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zinterpretowałaś temat :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się w 100% z Twoim przesłaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wymianowa paczuszka dotarła:) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. ;) faaaajne :) :) i z poczuciem humoru :) :) jesteśmy diabelsko-anielskie. Chociaż procentowo, to różnie się to rozkłada ;) ;)

    OdpowiedzUsuń