środa, 21 października 2015

Żurawina imbir cytryna - ciepla herbata na jesien, slodki sok na lato


"Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu orzeźwiającej mikstury składającej się z żurawiny, skórki cytrynowej i odrobiny świeżego imbiru."


Już po otwarciu wyczuwalna nuta kwasowości cytryny i ostrość imbiru, pozniej jest to nadal pierwsze co czujemy, po chwili jednak wyłania się delikatna przyjemna słodycz żurawiny. Bardzo smaczny zapach. Myślę, że to połączenie jest naprawdę fajne, dosyć szybko rozchodzi się po pomieszczeniu. To cos pomiędzy pysznym słodkim sokiem pitym latem a gorącą owocową herbatą w chłodne jesienne wieczory.

Nowa zimowa kolekcje znajdziemy juz
Tu

5 komentarzy:

  1. Ta kompozycja kojarzy mi się z zimowymi wieczorami ;)

    P.S. Dziękuję za prezencik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że zapach może być naprawdę fajny, ja gdzieś kupiłam 3 takie woski pomarańcza, mandarynka i coś tam jeszcze... ale nie mam kominka...

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie tak pomyślałam, że ten zapach by mnie ocieplił jak herbatka:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Napiłabym się takiej herbatki. Musi wspaniale pachnieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, też bym się napiła takiej herbatki!!!

      Usuń