wtorek, 13 października 2015

Zawieszka do samochodu - świeże pranie :D

Clean Cotton (Car Jar)

"Zapach samochodowy Car Jar w formie zawieszki z serii Classic o zapachu świeżo wypranej bawełny."


Osobiście nie jestem kierowca ale moja siostra i mam owszem. Jako miłośniczka zapachów YC już od jakiegoś czasu nosiłam się z zamiarem zakupu zawieszki do samochodu tej firmy. Aż w końcu zdecydowałam , że już czas :) . Druga kwestia było jaki zapach wybrać? Nie znałam intensywności zapachu tych zawieszek a nie lubię zbyt ostrych zapachów w samochodzie - głowa mnie od nich boli ;p. Szukałam więc jakiegoś neutralnego zapachu. Pomysł padł na ..... . 
Zawieszka została otwarta i zawieszona nie przymnie więc na moje pytanie jak pachnie usłyszałam, ze ok ale strasznie mocno. No tak bo z takich zawieszek nie ściąga się od razu po otwarciu foli :P . 
Okazało się, że nim wsiadłam parę godzin później do samochodu zapach rozszedł sie po całym aucie i złagodniał, tak, że otwierając drzwi wita nas naprawdę cudowny zapach... świeżego prania :D.
Ja bardzo lubie ten aromat, zawsze kojarzy mi się z domem i dzieciństwem więc jestem nim zachwycona :).
Uważam, też , ze naprawdę pasuje jako zapach samochodowy :)

Polecam :)
ja w swoje kolejne zawieszki zaopatrzę się TUTAJ.

6 komentarzy:

  1. A to ciekawy zapach :) nie pomyślałabym, że pasuje do samochodu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie spotkałam się z takim samochodowym zapachem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaintrygował mnie ten zapach. jestem go bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię zapach świeżego prania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiedziałam, że YC ma zawieszki zapachowe!!

    OdpowiedzUsuń