piątek, 16 października 2015

Taka zabawa :D i pytanie/propozycja wymianki


Zacznę od pochwalenia sie Wam w co ostatnio miałam przyjemność sie bawic ... Paintball ! :D
Marzyło mi sie to od dawna, az w końcu chłopcy z pracy mnie namówili :) i bardzo sie ciesze :) zwerbowałam jeszcze siostrę i pojechałyśmy.
Polecam każdemu!
Prawda, siniaki wychodzą dopiero na następny dzień ;p
ale w cale nie obrywa sie tak dożo ;) jak się człowiek dobrze przyczai :)
Moja drużyna wygrała :D

Zawsze chciałam być snajperem :D





Druga rzecz to pomysł/ propozycja Wymianki Gwiazdkowej.
Fajnie byłoby odpakować pod choinką jeszcze jeden prezent niespodziankę :)
Ale...
...no właśnie, ostatnio organizowałam małą wymiankę urodzinowa i okazało się, że jedna osoba całkowicie sie z niej nie wywiązała po tym jak dostała odemnie prezent - zero kontaktu :(.
To przykre i zniechęca...dla tego ciężko mi sie zdecydować żeby zapisać sie do jakiej kolwiek wymianki u kogoś na blogu
(oprócz już tradycyjnej mikołajkowej u Edytki).

I tu propozycja dla Was.
Czy znajda się w śród moich czytelniczek chętne na taką wymiankę?
Z tym, że zastrzegam sobie prawo do zweryfikowania każdego zgłoszenia poprzez sprawdzenie na blogu czy do tej pory osoba brała udział w jakiejś wymiance i czy się wywiązała.
Wyklucza to niestety osoby nowe w blogowym świecie - przepraszam.

Kolejną rzeczą byłoby to co spodobało mi się (wybaczcie nie pamiętam u kogo więc jak wiece to mi zaraz napiszcie i edytuje) u jednej z Was czyli przed wysłaniem waszej paczuszki przesłałybyście zdjęcia do weryfikacji (będzie konkretny termin) - dzięki temu unikniemy sytuacji nie wywiązania się z terminu, kłopotliwej sytuacji gdy nasz prezent będzie np dużo skromniejszy od tego co dostaniemy (tu musiałybyście się zdać na ocenę moją) - mi samej parę razy głupio było , że moja paczuszka wypadła skromnie bo po prostu nie spodziewałam się takiej wylewności z drugiej strony.

To takie ogólne zasady wstępne i pytanie czy w ogóle ktoś wyraża zainteresowanie?
Terminy będą odległe bo grudniowo gwiazdkowe.

13 komentarzy:

  1. Jako snajper - byłbyś super, ciekawe spędzanie czasu , a co do wymianki mam złe doświadczenia , ale jeszcze nie powiedziałam nie , pozdrawiam ciepło Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusisz tym paintaballem też zawsze chciałam spróbować muszę się zmobilizować. Wymianki w tym roku niestety muszę odpuścić, nie dam rady :(.

    OdpowiedzUsuń
  3. U Majaleny w wymiankach trzeba przesłać wcześniej zdjęcie. Ja w tym roku na pewno się nie podejmę już udziału w żadnej, bo kompletnie nie mam czasu przez nowe studia...

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna zabawa :) snajper pierwsza klasa...
    co do wymianki odezwę się jeszcze jeśli już ustalisz jakieś zasady i termin :)
    dawno nie brałam udziału więc chętnie bym się pobawiła, tym bardziej, że okres świąteczny ku temu daje super okazję :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzuć konkretny temat i termin to się zdeklaruje choć sama często byłam naprawdę zawiedziona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się do paintballa nie nadaję, bo mam słaby wzrok. Ale zabawa wygląda na ciekawą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hihi, też zawsze chciałam być snajperem. Właśnie i w grach najchętniej nim jestem. W rzeczywistości strzelam średnio celnie, ale bardzo lubię:) Na paintballu jeszcze nigdy nie byłam, bo właśnie bym się bała, że będzie bolało:D
    Trzymam kciuki, żeby się znalazły osoby do wymianki i żeby wszystko poszło gładko.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  8. paintball fajna sprawa, co do wymianki zapisałam się już na powyższą i nie wiem czy dam radę na kolejną a nie chciałabym zawalić

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym była zainteresowana taką gwiazdkową wymianą, więc jeśli się zdecydujesz urządzić to daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie ukrywam jak zwykle jestem na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Może wzięłabym udział, zależy od regulaminu.
    Co do sprawdzenia przesyłek to uważam, że komuś może się zrobić przykro, bo to, że paczka jest objętościowo mała nie oznacza, że poświęcił na przygotowanie mniej czasu i chęci (na swoim przykładzie podam, że uszycie filcowej zabawki to kwestia ok. 1h, a zrobienie haftu zajmie już kilkanaście). Wydaje mi się, że o wiele lepiej dać jasne reguły, np. dajemy 2 rzeczy ręcznie robione, 1 kupną, kartkę, coś słodkiego ;) Wtedy każdy dostanie tyle samo i nikt nie będzie się czuł pokrzywdzony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram propozycję jasnych reguł, uściślając jakie to np. mają być dwie główne rzeczy robione - tak jak napisała zresztą Anieligue:). Ja ze swojej strony wyrażam zainteresowanie czekając na jakiś konkret:).

      Usuń
  12. też mi się paintball marzy :)

    a na wymiankę ze ścisłymi zasadami też byłabym chętna :)

    OdpowiedzUsuń