czwartek, 1 października 2015

Ślubna skrzyneczka

Miesiąc temu koleżanka poprosiła mnie o zrobienie dwuch szkatułek
- jedną na prezent ślubny, druga na chrzest.
Dzisiaj pokaże Wam wersje ślubną :) .
Zawsze bardzo się stresuje czy się spodoba... wiem, że jeszcze mój warsztat ma mnóstwo niedociągnięć... ale szczerze się staram!

Skrzyneczka jest bardzo prosta. Motylki są takie "lustrzane".







Bardzo lubię jesień, uwielbiam, ale niestety już regularnie bez względu jak na siebie uważam, zawsze jesienią dopada mnie przeziębienie :( buuu . Oczywiście nawet jak w końcu pójdę do lekarza to nie mam mowy o L4 - podobno nie odciągają dużo ale potem przy premii kwartalnej idzie odczuć... i za co? Za to, że człowiek ośmielił się chorować :/ .

No ale nie o marudzenie chodzi! :) A o to, że w związku z moim "niewyraźnym" samopoczuciem wszelkie wysyłki odemnie wyjdą z lekkim opóźnieniem - nie chce na odwal pakować, a wszystko teraz robię wolniej i jak mam wolną chwile to najchętniej wyznaje dozgonna miłość poduszce i ciepłemu kocykowi :P.
Także wybaczcie!
Wyniki Candy już niedługo :)

15 komentarzy:

  1. Wspaniała skrzyneczka ślubna. Pięknie ją wykonałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. szybkiego powrotu formy i pomyśl sobiepiatek piąteczek piątuniu :)))miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. askrzyneczka śliczna, z tej radości piatkowej nie dodałam :)))

      Usuń
  3. Trzymaj się szybkiego powrotu do zdrowia :) skrzyneczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrówka!!!!
    Ja aktualnie jestem na L4 na moją Pchełkę :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę dużo zdrowia :) Skrzyneczka piękna

    OdpowiedzUsuń
  6. Skrzyneczka jest naprawdę przepiękna!!! Jestem zachwycona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna, fajne połączenie kolorów :)
    zdrówka Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo elegancka skrzyneczka
    Zdrówka Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka świetna!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkatułka prosta, ale bardzo ładna. Trzymaj cię Kochana i zdrowiej. Mnie też coś dopada. Dokoła większość ludzi kaszle, prycha i smarka.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkatułka jak zwykle śliczna!! Uwielbiam te wytwory Twoich rąk!!

    OdpowiedzUsuń