wtorek, 6 października 2015

Liście leca z drzew ... i wyniki Candy :)

Jakiś czas temu na blogu Rękodzieło-art
trafiłam na świetny pomysł ze zrobieniem listków z masy solnej.
I tak zbierałam się i zbierałam i zebrać nie mogłam, żeby ta masę zrobić. Będąc w sklepie papierniczym trafiłam na samo schnąca glinę plastyczną. Skusiłam się, kupiłam i wzięłam do roboty :)
To znaczy jeszcze wracając ze sklepu przejechałam przez park i zebrałam kilka listków po czym poczyniłam co widać na zdjęciach poniżej.




Jestem bardzo zadowolona z efektu jaki mi wyszedł po pomalowaniu farbkami i polakierowaniu :)
Listki wyglądają tak prawdziwie :)




Dwa są bardziej wygięte, takie miseczkowate, a dwa tylko delikatnie.





Moga robić za świeczniki lub podkładki pod inne świeczniki (lub inne cosie).
Tu zrobione już jakiś czas temu proste malutkie świeczniczki. Myślę, że ładnie się prezentują na barwnych liściach :)




A tu już wersja jako listków jako ozdoby :)
Takie liście przynajmniej się nie pomarszczą :)



Moje listki zgłaszam na wyzwanie
scrapki-wyzwaniowo

October challenge - Autumn Love - reveal 1 



Oraz

Wyzwanie # 5 Paleta barw

 


P.s. Paczuszki z perełkami Perlux juz poleciały :)
prosze dajcie znac jak dotrą !

P.S. 2
Candy wygrywa  raeszka 
prosze o adres do wysyłki na meila :)


32 komentarze:

  1. Listki jak żywe. Przypomniałaś mi ,że też mam taką glinę, jakimi farbkami malowałaś?
    Gratuluję raeszce szczęścia w losowaniu !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne listki, gratulacje dla raeszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję wygranej, płaczę że nie ja, dziękuje za zabawę, a teraz sedno, hm myślałam że top prawdziwe liście uożone, dopiero jak przeczytałam że wszystkie są zrobione przez Ciebie szczęka mi odpadła, pięknie pomalowane , robia wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  4. Listki genialne!
    Dzięki za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Raeszce :) liście rzeczywiście wyglądają jak prawdziwie, pięknie udekorują Twój dom tej i pewnie kolejnej jesieni... Najbardziej podobają mi się te cieniowane, różnokolorowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te liście! Na pierwszy rzut oka nie wyglądają jak sztuczne :)
    Gratulacje dla Raeszki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Boooskie te listki! Faktycznie wyglądają jak prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla zwyciężczyni, a Tobie dziękuję za zabawę. Piękne listki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pierwszy rzut oka naprawdę wyglądają jak prawdziwe :) Przepiękny efekt! Dziękuję za udział w wyzwaniu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja myślałam, że to prawdziwe jak prezentowałaś na nim wosk :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW liście są faktycznie śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne liście zrobiłaś. Wyglądają jak żywe :).

    Ooo, jaka niespodzianka :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Początkowo myślałam że liście są prawdziwe, dopiero opis mnie naprostował :)
    Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny i niebanalny pomysł na jesienną ozdobę! dziękuję za zabawę z It's just fun :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Liście jak żywe!

    Gratuluję szczęśliwej wylosowance :-) a Tobie dziękuję za zabawę

    P.S. do mnie perełki już doleciały. Dziękuj

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały pomysł na liście, muszę odgapić :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za zabawę, gratulacje dla zwyciężczyni! :)
    A liście są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  18. WOW! Ale super pomysł :) Listki wyglądają jak prawdziwe!

    OdpowiedzUsuń
  19. Those are gorgeous flowers! Look so realistic! Thank you for visiting my blog and left some love Mrumru :) Hugs xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Prawdziwie jesienne liście Ci wyszły! Świetny pomysł na takie wykorzystanie :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Podziwiam Twoje listki! Pięknie je pomalowałaś.

    Gratki dla zwyciężczyni rozdania:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super te liście. Bardzo mi się podobają. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  23. Naprawdę wyglądają jak prawdziwe! Ślicznie wyszły, szalenie jesiennie, piękna ozdoba!

    OdpowiedzUsuń
  24. These are splendid and so useful too. You're going to like bringing these out each fall. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Listki wyglądają jak żywe :) Świetny pomysł na ozdobę :) Dziękuję za udział w wyzwaniu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny pomysł! :-)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na Scrapki-wyzwaniowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. nooo naprawdę - jak żywe! dziękuję w imieniu Scrapki-wyzwaniowo za wspólną zabawę

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastyczne liście!:)Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapki-Wyzwaniowo. Pozdrawiam! Sylwia

    OdpowiedzUsuń