poniedziałek, 5 października 2015

Lawenda. słoneczna lawenda


"Wosk z kwiatowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Simply Home. Wyczuwalne aromaty: świeża lawenda."



Lubie aromat lawendy, więc było kwestia czasu aż skusze się na wosk o tym zapachu :)
Przez folie wosk pachniał wyraziście ale tez w taki hmm...harakterystyczny zapach jak np. zapachy do szafy i nie byłam do końca pewna czy ten zapach w całym pomieszczeniu będzie na dłuższa metę znośny. Okazało się jednak, ze po podgrzaniu, wosk roztacza wspaniały , bardzo ciepły aromat. Dosłownie tak mi się kojarzy - z zapachem jaki dawać może rozgrzaną słońcem lawenda. Ciepły, kojący, nie nachalny. Jesienne dni i wieczory są idealne na ten właśnie wosk :)


zapraszam do sklepu, w którym można ten wosk na być
 :)

6 komentarzy:

  1. Ja również kocham zapach lawendy. Uspokaja mnie i usypia.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja robiłam rok temu dżem z lawendy, fajny

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja robiłam rok temu dżem z lawendy, fajny

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze ja się zbieram i zbieram do zakupów ale jakoś zebrać się nie mogę...

    OdpowiedzUsuń