wtorek, 27 października 2015

Kuleczki Marizy

Jakiś czas temu dzięki uprzejmości TrustedCosmetics oraz firmie Mariza
otrzymałam  możliwość przetestowania pudru rozświetlająco- korygującego.



Złożyło się idealnie bo choć do tej pory nie używałam takiego kosmetyku, już od jakiegoś czasu przymierzałam się do zakupu - nie robię mocnego makijażu jednak na okres jesienno zimowy chciałam coś co trochę rozświetli twarz :) .

Informacja ze strony producenta mówi nam, ze puder zawiera kuleczki w czterech kolorach - beżowym, jasno różowym, złotym i zielonym, Puder ma za zadanie rozświetlić i wyrównać koloryt skóry, Można go stosować na dekolt, twarz , a nawet całe ciało. 
Dzięki zielonym kuleczkom nikną zaczerwienia.


Moja opinia? Nie wiem jak z poprawą kolorytu skóry  ciężko jest mi to osądzić. Jednak jeśli chodzi o to na czym mi zależało - delikatne rozświetlenie - sprawdził się bardzo dobrze. Jest nie nachalny, drobinki lśnią bardzo subtelnie, nie ma efektu brokatu.
Do codziennego stosowania, jak najbardziej.
A w weekend "zaszaleje" z dekoltem ;) .


Opakowanie dobrze się zamyka, kuleczki dodatkowo są zabezpieczone po otwarciu jeszcze plastikowym wieczkiem dzięki czemu kuleczki się  nie wysypują gdy zdarzy nam się zbyt gwałtownie otworzyć pudełeczko - zwłaszcza kiedy rano trochę się śpieszymy ;) .

Ogólnie jestem zadowolona :)
Puder możemy znaleźć jeszcze w trzech wariantach :

  • Puder w kulkach brązujący 
  • Puder w kulkach rozświetlający ciemny 
  • Puder w kulkach rozświetlający jasny

5 komentarzy:

  1. Z marizy jeszcze tego cuda nie widziałam. Nie mniej kiedyś kiedyś kupiłam z oriflame i leży odłogiem... a niedawno kupiłam z avonu... muszę się im obu przyjrzeć czy się czymś różnią i w końcu zacząć używać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym się rozświetliła tymi kuleczkami:)
    Buziak!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też lubię takie kuleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy puder taki kolorowy :).

    Ja używam sypkiego :).

    OdpowiedzUsuń