piątek, 9 października 2015

Art Journal w jesiennych nastrojach - Możesz mnie mieć... tylko na chwilę

Możesz mnie mieć tylko na chwilę
kiedy opadam, kiedy się chylę
ku zachodowi

słońce ubierze mnie w cienie skrzydeł
pióra posypią się
łzami nieba

możesz mnie mieć tylko na chwilę
dłużej się nie da.







Tu kolorki trochę przekłamane ale chciałam uwidocznić element "3D"
zawieszki ważki, kilka perełek, piórka, kwiatek z koronki, suknia z chusteczki higienicznej
i sama grafika jest "uniesiona" trochę.


Grafika mojego autorstwa :)


Wpis zgłaszam na wyzwanie "W barwach jesieni"
CraftMoly

 oraz na wyzwanie

GOSCRAP

  

i

wyzwanie It's just fun

Wyzwanie # 5 Paleta barw 

 

 

16 komentarzy:

  1. Ekspresja kolorów i formy. Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie to wygląda :) suknia super! i piękny wiersz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta pani jesień, co za cudne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie słowa ożyły na Twojej pracy! Dziękuję za udział w wyzwaniu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  5. O rajuśku, niesamowicie to wygląda, aż mi szczęka opadła! :) Pięknie Ci wychodzą te wpisy do Art Journal'a !

    OdpowiedzUsuń
  6. Podgaldam artjournale osttanio, bo sama bym chcial zalozyc, nie wiem, czy bym tak potrafila,a le do odwaznych swiat nalezy? Swietny klimat w Twoim wpisie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ale dużo tu się dzieje :) różne emocje przychodzą na myśl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ekspresyjna praca! Dziękuję za odział w wyzwaniu, Magda DT GOscrap.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny wpis! dziękuję za zabawę z It's just fun :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun !

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! Mam wrażenie, że to wszystko się rusza :) super :) Dziękuję za udział w wyzwaniu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ważki bardzo mi się w tym podobają :)

    OdpowiedzUsuń