piątek, 11 września 2015

Podaj Dalej

Sylwia i Edytka zapisały się... już praktycznie rok temu na moje Podaj Dalej - także na styk ale zmieściłam się w czasie :)
Pominę już perypetie tworzenia tych dwóch paczuszek i jak to nie mogły dotrzeć na pocztę...i jak to wszystko zaczęło się jeszcze na wiosnę a skończyło jesienią :)
Grunt , że w końcu zostały wysłane :)

Każda dostała odemnie nie dużą skrzyneczkę ...


... w środku której znalazły sobie wygodne miejsce pachnące świeczuszki :)


Były tez słodkości i herbatki :)








Jesli sa chętni to miejsca nadal sa, a wszystko dokładnie w TYM poście


P.S. bardzo mi miło, że zapisujecie się na moje Candy
ale przypominam o punkcie 7 zasad bo kilka z Was już go pominęło ;)

6 komentarzy:

  1. Wspaniałe te skrzyneczki, wręcz zachwycające.. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie paczuszki świetne!!!
    Ja w każdym razie jestem zauroczona moimi różami!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczności im przygotowałaś, jest czego pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  4. super paczuszki przygotowałaś:) świetne skrzyneczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne niespodzianki przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń