czwartek, 24 września 2015

Perlux - perły do prania

Po roku Streetcom "przypomniał" sobie o mnie :)
tzn. dostałam się do Kampanii pereł piorących Perlux.
Dotarła do mnie ogromna paka...


... w środku pudło było wypełnione po brzegi ...


... znalazło się tam opakowanie pereł doprania jasnego, paczka z pereł o prania kolorowego, przewodnik Ambasadorki oraz próbki w raz z ulotkami dla znajomych.


Od producenta:

"Tak mała perła, a może tak wiele! 0 % wypełniaczy i 100% aktywnych składników robi wrażenie i daje efekt:
  • Najskuteczniejszy w działaniu
  • Połączenie proszku i żelu
  • Dodatek odplamiacza i odkamieniacza
  • Ochrona  koloru tkanin
  • Wybielanie i ochrona tkaniny przed szarzeniem
  • Długotrwały i przyjemny zapach
  • Zmiękczanie wody i ochrona pralki
  • Łatwość w zastosowaniu – jedna perła = jedno pranie
  • Bezpieczeństwo, brak pyłu przedostającego się do układu oddechowego. Ochrona przed alergiami."

To tak w ramach pierwszych informacji, nie długo relacja z pierwszego prania, kolejne informacje o tym ciekawym produkcie i jak zawsze przy kampaniach Streetcom niedługo coś dla Was :) .

A już teraz chętnie dowiem się czy miałyście już styczność z tą firmą, z kapsółkami do prania innych firm i co sądzicie o takim rozwiązaniu?

7 komentarzy:

  1. Tej jeszcze nie używałam. Obecnie stosuje drugie pudelko Ariela. Zdecydowanie forma mi odpowiada, bo proszki to ostatnio potrafily zostawiac slady albo sie nie rozpuscic i skamienic w dozowniku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o takiej firmie. Gratuluję przesyłki.

    OdpowiedzUsuń
  3. no to czekam na informacje czy pranie pachnące i wyprane:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja stosowałam innej firmy i mi takie rozwiązanie zdecydowanie bardziej pasuje niż proszki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam kapsułek innej firmy i bardzo je sobie chwalę. Chętnie bym tych spróbowała. Wolę kapsułki od proszku. Rzeczywiście dostałaś wielką pakę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Perełek nigdy nie używałam.
    Za to od mamy ostatnio dostałam jakieś coś - kapsułki? Z ariela albo persila w woreczku podzielone na pół i wrzuca się do bębna i piorą super. Bardzo mi się spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem skuteczności tych perełek :)

    OdpowiedzUsuń