sobota, 26 września 2015

Perlux - dla Was !

Jak już wiecie dostałam do przetestowania perły piorące Perlux i jak również wiecie przyszła spora pula próbek dla znajomych.
I tymi próbkami chce się dzisiaj z Wami podzielić :)


Przygotowałam trzy dla trzech z Was, które wyrażą w komentarzu chęć wspólnego testowania :) .
Odbywa się to tak, że wysyłam do Was próbki (na mój koszt, listem zwykłym), a Wy zobowiązujecie się w przeciągu dwóch tygodni perły wypróbować po czym odpowiedzieć na przesłane Wam na meila prze zemnie krótkie pytania w ramach recenzji :)


Jeżeli zgłosi się więcej osób to w niedziele wieczorem wylosuję magiczna trójkę :).
Proszę zostawcie w komentarzu meile.
Wysyłka na terenie Polski.


16 komentarzy:

  1. Chętnie wypróbuję tę firme, jak pisalam wczesniej na razie korzystała m tylko z ariela.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzi chętnie przyłączę się do testowania :-)
    Maila mojego masz ale napiszę jakby w czeluści skrzynki odbiorczej zaginął: aga.letkowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chętnie wypróbowałabym te perełki piorące .iza-hebda67@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Z perełkami piorącymi też nie miałam jeszcze styczności, więc też bym chętnie wypróbowała.

    nairda29@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja za panią:-) monika.kasprzyk71@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. no to z niecierpliwością czekam na Wasze opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym się chętnie ustawiła, ale mieszkam za daleko:)
    Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też chętnie spróbuję
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też chętnie spróbuję
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. o widzę, że się spóźniłam, trudno

    OdpowiedzUsuń
  11. A co to za cudo? Nigdy takim czyms nie prałam...;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. A co to za cudo? Nigdy takim czyms nie prałam...;-)

    OdpowiedzUsuń