wtorek, 29 września 2015

Na dzień dobry - kawa :)

Na dzień dobry kawa w moim nowiutkim kubeczku od siostry :)
Zgadniecie, który mój?


"Wszystko staje się trudne, kiedy się chce posiadać różne rzeczy, nosić je ze sobą i mieć je na własność. A ja tylko patrzę na nie, a odchodząc, staram się zachować je w pamięci. I w ten sposób unikam noszenia walizek, bo to wcale nie należy do przyjemności."

-  Muminki


P.S.
Próbki polecą do Agi Walerii, Izabeli Hebdy i Edytki L (Edytko uznałam Twój komentarz jako zgłoszenie bo wcale się nie spóźniłaś :) , jeśli jednak nie był on chęcią do testowana to daj znać ;) )

16 komentarzy:

  1. Cudne:) Od dziecka uwielbiam Włóczykija:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki wielkie za wybranie mnie do testowania perełek. Uważam, że Twój kubek jest z włóczykijem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obojętnie który, bo oba są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym chciała taki kubeczek, nie wiem który Twój ale ja bym wzięła Włóczykija!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne :) myślę, że Włóczykij pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe wszystkie Dziewczyny obstawiają włóczykija ;)
    i jak tak samo myślę.
    Ale muminek jest cudowny i ja chciałabym jego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kubki, widziałam takie w empiku, ale ja jestem zdecydowanie za cytatem, kupuję tylko to co potrzebuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już teraz wiek, który jest Twój, a oba bardzo ładne są:) Uwielbiam Muminki:))

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna złota myśl na dzisiejsze czasy - to daje do myślenia :)
    a kubeczki są zarąbiste :D uwielbiam muminki pomimo tego że jestem już starą babą ;D

    OdpowiedzUsuń