poniedziałek, 28 września 2015

Lawendowa wygrana od TrustedCosmetics i przypomnienie o Candy

Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie na 
TrustedCosmetics 
i poszczęściło mi się :)

Nagrodą był śliczny zestaw podróżny od DrHauschka,
w którym znalazły się maleńkie kosmetyki do pielęgnacji:

- balsam pod prysznic z lawendą i drzewem sandałowym
- kremowy olejek do kąpieli borowinowo-lawendowy
- kremowy olejek do kąpieli z płatków róży
-olejek do ciała z płatków róż
- balsam do ciała z lawendą i drzewem sandałowym
- balsam do ciała z płatków róż



Wszystko to zamknięte w eleganckim metalowym pudełeczku

Kosmetyki różane pachną delikatnie, natomiast lawenda jest dość intensywna choć w samej kąpieli na tej intensywności troszkę traci. Balsam natomiast dość wyraźnie czuć po nałożeniu.


Ogólnie uwielbiam wszelkie balsamy i płyny do kąpieli a jeszcze lawendowe to już w ogóle ^_^ więc bardzo mnie cieszy ta wygrana. A i pudełeczko się przyda :).

Przypominam jeszcze, że zostały ostatnie dni do zapisywania się na moje Candy i jeszcze raz zwracam uwagę na punkt 7 - osoby które go pominęły/zapomniały mają jeszcze szanse uzupełnić :)

9 komentarzy:

  1. już uzupełniłam, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne opakowanie :)
    Daj znać czy się sprawdziły te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej, masz teraz pięknie pachnące kosmetyki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję!!! Śliczny zestaw!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki:) Dostałaś bardzo ciekawe różności. Wyobrażam sobie te cudne zapachy:) Balsam z drzewem sandałowym brzmi niezwykle kusząco.

    OdpowiedzUsuń