czwartek, 3 września 2015

Klimatyczne zakładki


Poczyniłam trzy transferowe zakładki w klimacie, który lubię czyli raz czerń i biel, dwa "przybrudzone" , a trzy oczywiście motywy :) .

Każda jest dwustronna. Z początku porobiłam im dyndadełka z rzemyków z koralikami i piórkami... ale jakoś mi nie pasowały do surowości samych zakładek. I w rezultacie przywiązałam tylko zwykły sznureczek. Co sądzicie o takiej skromnej wersji?

Pierwsza z ptakiem i łapaczem snów :)



Taki indiański wilczek :)


 i łapacz z sówką :)


Która podoba Wam się najbardziej?

A zostając w tym klimacie muzyka którą ostatnio stosuje na sen :)



Zakładkę z wilkiem
 (druga w kolejności) zgłaszam na wyzwanie SZUFLADY :) moje klimaty ^_^



20 komentarzy:

  1. Ta ostatnia mi się podoba najbardziej :) a jak robisz transfer? Z pomocą jakiegoś medium?

    A ta muzyka faktycznie taka relaksacyjna, idealna do snu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja psiara jestem z natury, więc ta z wilczkiem:)
    Milego popoludnia:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zakładki. Oto właśnie chodzi. Prosimy o wybranie jednej pracy jako zgłoszenie do Wyzwania Szuflady. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Wspaniałe wyszły. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczaki, ale ładne!! Wilczek jest the best!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne zakładkowe motywy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zakładki,a te dzisiejsze są rewelacyjne,wszystkie bez wyjątku,cudne :)))powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zakładki! Ta z wilkiem rządzi! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne, takie klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zakładki kocham je choć mam ich mnóstwo, z lapaczem snów marzenie:-) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo klimatyczne i piękne! aż trudno powiedzieć która jest najlepsza, ale chyba ta pierwsza urzekła mnie najbardziej:PP
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zakładki :)) Motywy niesamowite :) Ta prostota urzeka i chyba bez koralików jest idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo klimatyczne zakładki, a moja ulubiona jest ta pierwsza:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza jest obłędna!!! Może dlatego, że ptaszydło skojarzyło mi się z krukiem, a ja po prostu je kocham!! Tak samo jak i kawki i sroki :D jest ktoś kto nie kocha tych ptaszydeł?? chyba nie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie są bardzo ładne. Gdybym miała wybrać, to chyba tą pierwszą, z ptakiem i łapaczem snów, choć wybór nie należy do łatwych. :)

    OdpowiedzUsuń