środa, 19 sierpnia 2015

Zawiedziony fryzjer i czy warkoczyk uratował sytuacje - czyli zabieg PRO FIBER od L’Oréal Professionnel


Dwa tygodnie temu otrzymałam taką przesyłkę w ramach Klubu Ekspertek Oefminin
 było to zaproszenie do salonu fryzjerskiego na przetestowanie usługi PRO FIBER od L’Oréal Professionnel. Bardzo mnie to ucieszyło bo akurat wzięłam się za zapuszczanie włosów :) po za tym od zawsze bardzo starałam się o nie dbać ale średnio to wychodziło przy takiej ilości farbowania, suszenia, prostowania...


Kiedy weszłam do salonu fryzjer był...lekko zaskoczony ;) . Spodziewał się kogoś z długimi i chyba mocno zniszczonymi włosami :p a moje takie o (tu już po zabiegu, widać jak ładnie błyszczą ^_^ ) :

Sytuacje "uratował" warkoczyk - czyli długa i podniszczona cześć moje fryzury:

MOJA OPINIA

Zabieg w salonie odbył się w miłej atmosferze, fryzjer przeprowadził ze mną najpierw wywiad i dokładnie obejrzał strukturę włosów, po czym dokładnie opowiedział o kuracji i chętnie odpowiadał na wiele z moich pytań :) . Dostałam tez zestaw do dalszej kuracji domowej - wszystko jest czytelnie opisane i wygodne w użyciu. Podoba mi się wygląd buteleczek oraz zapach szamponu i odżywki - lubię takie lekko korzenne, cięższe zapachy. Ze względu na moja dość oryginalną fryzurkę - głównie krótkie włosy plus cienki ale długi warkoczyk z tyłu u nasady - dostałam kuracje wygładzającą z wyjątkiem serum, które mam nakładać jedynie na warkoczyk i jest ono z kuracji odbudowy włosa ( z zaleceniem, że gdy włosy podrosną mogę używać go również na resztę włosów). Bardzo ciesze się z możliwości wypróbowania kuracji bo jestem w trakcie zapuszczania moich podniszczonych farbowaniem i prostowaniem włosów. Po zabiegu (tym u fryzjera i tym domowym) włosy są niesamowicie gładkie i lśniące, dobrze się układają. Jedyne co to szkoda, że są dość twarde - brakuje mi efektu miękkości.
 
Zestaw produktów do pielęgnacji w domu - szampon, odżywka, PRO FIBER Booster i serum.

Opis produktu :

Twoje włosy są suche, matowe, szybko wypłukuje się z nich nowy kolor, a ułożona fryzura szybko traci formę? To może oznaczać, że twoje włosy są uwrażliwione i potrzebują specjalnej regenerującej kuracji. Innowacyjny zabieg PRO FIBER od L’Oréal Professionnel to pierwsza profesjonalna usługa w salonie fryzjerskim, której efekty możesz przedłużyć samodzielnie w domu.

Usługa PRO Fiber rozpoczyna się w Salonie Expert w trakcie profesjonalnie wykonanej diagnozy włosa. Fryzjer sprawdza poziom uwrażliwienia włosów i na tej podstawie dobiera odpowiednią kurację - Wygładzenie włosa, Odbudowa włosa lub Rekonstrukcja włosa.

Podstawowym składnikiem aktywnym usługi PRO FIBER L’Oréal Professionnel jest APTYL 100, który łączy w sobie dwie cząsteczki:
amilosylan - związek krzemu, który jest w stanie dogłębnie odbudować korę włosa, ale również wzmocnić jego strukturę, tworząc trójwymiarową sieć odbudowującą i regenerującą strukturę włosa
polimer kationowy - unikalny polimer działający niczym tarcza, który pokrywa powierzchnię włosa ochronną powłoką i pozostawia je miękkie i aksamitne w dotyku

Odbudowująca maska PRO FIBER, aplikowana przez fryzjera w salonie, daje natychmiastowy efekt, końcówki włosów są nierozdwojone, a włosy, na całej długości, są lśniące i odżywione. By utrzymać ten efekt fryzjer dobiera odpowiedni zestaw kosmetyków do kontynuowania kuracji w domu.

Zobacz opinie o tej rewolucyjnej usłudze L’Oréal Professionnel PRO FIBER poniżej

Podstawą domowej pielęgnacji jest PRO FIBER Booster - regenerujący produkt do domowego stosowania, zawierający APTYL 100. Dodatkowo, w zależności od stopnia uwrażliwienia włosów, fryzjer dobiera odpowiedni zestaw kosmetyków:

RECTIFY - Wygładzenie włosa
Produkt do włosów lekko uwrażliwionych, które uwrażliwione zostały w wyniku częstego wykonywania modelowania włosów na ciepło lub zabiegów mechanicznych, takich jak energiczne czesanie.
W skład serii wchodzą:
Szampon
Odżywka
Maska
Serum w żelu

RESTORE - Odbudowa włosa
Produkty dla włosów uwrażliwionych w wyniku częstych stylizacji lub prostowania.
W skład serii wchodzą:
Szampon
Odżywka
Maska
Serum dwufazowe

RECONSTRUCT - Rekonstrukcja włosa
Produkty do włosów bardzo zniszczonych.
W skład serii wchodzą:
Szampon
Odżywka
Maska
Serum w kremie


















4 komentarze:

  1. Ja od kilkunastu lat prostuję/kręcę włoski na preparaty loreala szamponu tez uzywam loreala... jakos nie jest to jakis mega szał, tym bardziej, że wszystkie nowości firmy mam zawsze w domku ;) a z tym warkoczykiem to mnie zaskoczyłaś, myslałam, że takie zostawianie włosów juz daaaawno wyszło z "uzycia"... Kolor fantastyczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że sporo dziewczyn się załapało. Sama poszłabym na taki zabieg.
    Muszę w końcu zerknąć na tą stronę, bo w ogóle nie mam o niej pojęcia.

    OdpowiedzUsuń