wtorek, 1 września 2015

Perfumy Nicole

"Perfumy Nicole dla kobiet spowodują, że poczujesz się magicznie i wyjątkowo, a zarazem dodadzą Ci otoczki tajemniczości i kobiecości. W ofercie zapachów damskich proponujemy zakup perfum o unikalnym, trwałym i wyjątkowym zapachu. Produkty Nicole to odpowiedniki markowych, oryginalnych perfum. Możemy wyróżnić nuty kwiatowe, świeże jak i zmysłowe. "

Jakiś czas temu dostałam od firmy Nicole w ramach testów ze strony Trustedcosmetics
do oceny odpowiednik perfumy  CHANCE (Coco Chanel):

Nicole 092 (grupa: świeże): białe piżmo, hiacynt, jaśmin, kosaciec, różowy pieprz, ambra, wetiwer, paczula

Nie znam tego zapachu w oryginale dlatego nie mogę go porównać więc nie będę oceniać pod tym kontem -  okazał sie nie do końca moja nuta zapachową.

Flakonik jest bardzo ładny, elegancki i zgrabny. Wygodny do noszenia w torebce. Bardzo podoba mi się tez ten prosty, klasyczny design - nic więcej nie trzeba.
Atomizer dobrze działa.
Co do trwałości zapachu - jest ona umiarkowana. Znam trwalsze ale też szybciej wietrzejące zapachy. możliwe, ze jest to tez cecha oryginału tej perfumy - delikatność.

Zastanawiam się nad zakupem innej perfumki będącej odpowiednikiem którejś z droższych, które używam.
W ofercie znajdziemy również zapachy męskie.
Mamy do wyboru buteleczki od 9ml do 64ml także mamy spokojnie możliwość wypróbowania nawet kilku zapachów zamawiając mniejsze ilości, a ceny są naprawdę przystępne :) .

A Wy miałyście już do czynienia z tym sklepem? Albo może używacie jakiś innych odpowiedników? Czy tylko oryginały :P ?

Jestem tez ciekawa co sądzicie o takie prostej buteleczce, czy wolicie jak perfuma wizualnie bardziej się wyróżnia?

2 komentarze:

  1. Kurcze czytam co raz więcej recenzji o tych perfumetkach i chyba jak wykończę to co mam to zdecyduję się na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kompozycja brzmi bardzo fajnie i chętnie bym spróbowała. Nie używam tylko oryginałów, bo mi na nie szkoda pieniędzy:) Ostatnie oryginalne perfumy dostałam w prezencie kilka lat temu:)

    OdpowiedzUsuń